فروش حمام التراسونیک در شهرک صنعتی پرند

Ultrasonic bath-1
Ultrasonic bath-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


که کوچکترین مشکلی در زمان انتقال برای ایشان یش نخواهد امد این گروه علاوه بر شهرک صنعتی پرند مسلط به شهرک صنعتی نصیراباد که خرید و فروش کارخانجات در این شهرک و همچنین مناطقی از جمله سه راه ادران &#; خیابان قرمز- شهرک زواره ای &#; شهرک کاظم اباد &#;

تبدیل شدن به قطب صنعتی تولید قطعات مختلف خودرو و خدمات فناوری اطلاعات در ایران به صورت متمرکز، ایجاد فضای مناسب برای صادرات به دلیل مجاورت با فرودگاه امام خمینی (ره)، نزدیک بودن به شهر تازه تاسیس عمران پرند، برای اسکان کارگران و مدیران کارخانه برپایی نمایشگاه بین المللی عرضه کالا در شهر جدید پرند با راه اندازی خط مترو پرند تا ایستگاه شهید و راه اندازی مونوریل تهران تا فرودگاه امام خمینی (ره) ، در آینده ای نزدیک دسترسی آسان به شهر خواهد بود.

شهرک صنعتی پرند، در ۵ کیلومتری جنوب غرب تهران و در زمینی به وسعت ۵۸ هکتار؛ در سال ۸ افتتحاح و راه اندازی شد.این شهرک صنعتی به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی توانسته با امکاناتی که دارد نظر بسیاری از فعالان حوزه صنعتی را به خود جلب نماید.


از سال فعالیت خود را آغاز کردیم و از همان ابتدا، تولید کالاهایی با کیفیت و است.اندارد، در کنار خدمات پس از فروش سریع و با کیفیت را در دستور کار خود قرار دادیم. واحد تحقیق و توسعه فعال در کنار خط تولید و واحد کنترل کیفیت است.اندارد باعث شده تا در این سال‌ها، اعتماد مشتریان را جلب کنیم و به لطف بازخوردهای آنها، در مسیر توسعه گام برداریم.

سپس جواهر ، طلا و &#; را داخل التراسونیک قرار دهید. به طور میانگین دقیقه زمان برای پاکسازی طلا و جواهر کافیست. بعد از اتمام کار دستگاه جواهر خود را با برس تمیز کرده و با آب بشویید. بعد از شستشو با پارچه نرم‌ آن را خشک کنید.

آنچه بیشتر اهمیت دارد توان مفید دستگاه اولتراسونيك می باشد که حتما باید هنگام خرید به آن توجه شود. جنس مخزن نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.. مخزن های است.یل با برند های خاص نسبت به مخزن با جنس های عادی قیپت بیشتری دارند و بر قیمت آلتراسونیک تاثیر گذار خواهد بود. ضخامت ورق است.یل ، کیفیت ساخت نیز تاثیر زیادی بر قیمت دستگاه التراسونیک دارد. ژنراتوری که امواج فراصوتی را تولید می کند نیز بر قیمت تمام‌شده دستگاه تاثیر خواهد داشت. زیرا قدرت ژنراتور و فناوری به کار رفته در ساخت آن مهم ‌بوده و هر چه از فناوری پیشرفته تر و از امکانات و قابلیت های بیشتری برخوردار باشد قیمت آن بیشتر خواهد شد .



( فروش ) های دیگر