مشاوره و اجرا حمام التراسونیک در شهرک صنعتی پرند

Ultrasonic bath-1
Ultrasonic bath-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از اصناف مستقر در این شهرک می توان به خودروسازی، قطعه سازی برق و الکترونیک، صنایع فلزی، صنایع چوبی و خدمات اشاره کرد. همچنین برخی از شرکت های بزرگ فعال در این شهرک عبارتند از: پانل تونیکس ، فراسو ، کمپارس ، سبلان و&#; اشتراک کرد.

شهرک صنعتی پرند تعداد کارخانه ها و شرکتهای موجود در این شهرک بیش از شرکت می باشد.«منبع گوگل» فهرست کامل و آمار شرکت ها و کارخانه های فعال شهرک صنعتی پرند همراه با آدرس و شماره تلفن در گوگل به راحتی قابل دسترس می باشند. پل شهرک صنعتی از ٫٫ راه افتاده. روکش آسفالتی که تقریباً اوایل سال انجام دادند هنوز هم نواقص داره که بعضاً پر خطره،در این جاده با احتیاط رانندگی کنید مخصوصاً شب. خیابان های خود شهرک روکش آسفالت خوبی نداره و در بعضی از قسمتها کلا خاکی و پر از چاله های عمیق هستش با دقت رانندگی کنید. تپسی در شهرک صنعتی پرند سرویس برگشت نداره(مثال؛میشه از تهران با تپسی بری شهرک صنعتی پرند ولی برای برگشت از داخل شهرک صنعتی پرند نمیشه تپسی بگیری ولی با اسنپ میشه رفت و برگشت و این درحالیه که خود شهرک پر از آژانس و شرکت های باربری هستش. پیشنهاد میکنم برای رفت و آمد و جابجایی کالا از شرکت های باربری و مسافری داخل شهرک است.فاده کنید. موفق باشید.

همچنین با اماده کردن بستری جهت ورود سرمایه گذاران خارجی و تامین امنیت سرمایه گذاران شرایط مناسبی برای ورود ایشان به بخش صنعت نماید.بدیهی است. که یک کشور در حال رشد نیاز دارد به صنعت فعال در کشور و است.فاده از نیروی تحصیلکرده و دانشگاهی کشور و ورود ایشان به بخش صنعت میباشد گروه املاک صنعتی سوله همراهی برای تولیدکنندگان محترم میباشد


ویژگی های دستگاه عبارتند از وزن ، ظرفیت ، ابعاد ، جنس و ولتاژ کاری دستگاه می باشد که حتما باید به آن توجه شود. هنگام خرید دستگاه اولتراسونیک حتما باید توجه کنید قطعه ها و وسایلی که قرار است. در داخل حمام التراسونیک قرار گیرد ، بتواتد به راحتی در دستگاه جای گیرد. دستگاه باید قدرت کافی در پاکسازی دستگاه مورد نظر داشته باشد. علاوه بر موارد بیان شده ویژگی های دیگری نیز بر انتخاب و خرید حمام اولتراسونیک تاثیر دارد. مانند توان گرمایشی ، فرکانس التراسونیک ، ضخامت ورق مخزن ، کنترل خودکار دما و &#;

سپس جواهر ، طلا و &#; را داخل التراسونیک قرار دهید. به طور میانگین دقیقه زمان برای پاکسازی طلا و جواهر کافیست. بعد از اتمام کار دستگاه جواهر خود را با برس تمیز کرده و با آب بشویید. بعد از شستشو با پارچه نرم‌ آن را خشک کنید.

دستگاه آلتراسونیک آزمایشگاهی از لحاظ اندازه کوچک تر از التراسونیک صنعتی می باشد و ژنراتور های آن نیز نسبت به اولتراسونیک صنعتی ضعیف تر می باشد. ولی قدرت آنها تا حدی است. که می تواند شیشه های آزمایشگاهی را شستشو دهد. در اکثر آزمایشگاه ها از دستگاه اولتراسونیک آزمایشگاهی است.فاده می شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر