فروش حمام التراسونیک در قرچک

Ultrasonic bath-1
Ultrasonic bath-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


امکانات رفاهی ارائه شده در قرچک، این شهر را به یکی از بهترین شهرستان های است.ان تهران تبدیل کرده است.. این شهر به دلیل قرار گرفتن در حومه تهران و ارزان‌ بودن مسکن در آن نسبت به تهران، جمعیت قابل توجهی را در خود جای داده است.. از این رو، آشنایی با قرچک تهران به شما کمک خواهد تا بتوانید، در بهترین محله های این شهر، خانه یا ملک مورد علاقه خود را خریداری یا رهن و اجاره کنید.

بهترین محله هایی که در شهر قرچک تهران واقع شده اند، محله کارگر و محله طلائیه هستند که از لحاظ امکانات مختلف، فول و کامل هستند. باشگاه های ورزشی، پارک های مختلف و امکانات رفاهی مانند فروشگاه ها و مراکز خرید و غیره همگی در قرچک وجود دارند. 

دلیل اصلی شکل‌گیری قرچک، کوره پزی‌های آن است.. قرچک در سال ۵۵ به شهر تبدیل شد که علت اصلی توسعه آن، وجود کوره‌پزخانه‌های زیادی بود که در این منطقه وجود دارد. قرچک به دلیل خاک مرغوب همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بوده و به دلیل حفاری‌های انجام شده به همین منظور در شمال این شهر چاله‌های عظیمی وجود دارد.


آنچه بیشتر اهمیت دارد توان مفید دستگاه اولتراسونيك می باشد که حتما باید هنگام خرید به آن توجه شود. جنس مخزن نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.. مخزن های است.یل با برند های خاص نسبت به مخزن با جنس های عادی قیپت بیشتری دارند و بر قیمت آلتراسونیک تاثیر گذار خواهد بود. ضخامت ورق است.یل ، کیفیت ساخت نیز تاثیر زیادی بر قیمت دستگاه التراسونیک دارد. ژنراتوری که امواج فراصوتی را تولید می کند نیز بر قیمت تمام‌شده دستگاه تاثیر خواهد داشت. زیرا قدرت ژنراتور و فناوری به کار رفته در ساخت آن مهم ‌بوده و هر چه از فناوری پیشرفته تر و از امکانات و قابلیت های بیشتری برخوردار باشد قیمت آن بیشتر خواهد شد .

دستگاه التراسونیک از قسمت های مختلفی تشکیل تشکیل شده است.. ولی به صورت کلی می توان گفت اجزای تشکیل دهنده حمام آلتراسونیک موارد زیر می باشد : ژنراتور ، ترانسدیوسر ، پیزوالکتریک ، بوستر و هورن. در ادامه به توضیح مختصر هر قطعه خواهیم پرداخت.

حمام التراسونیک از یک مخزن تشکیل شده است. که در داخل آن حلال های مختلف بر اساس قطعاتی که قرار است. شستشو داده شود ، ریخته می شود . امواج الکترومغناطیسی به وسیله ژنراتور آلتراسونیک تولید می شود. این سیگنال ها به ارتعاشات مکانیکی تبدیل شده و حباب های بسیار ریز میکروسکوپی تولید می کند. به این پدیده کاویتاسون گفته می شود. با ایجاد فشار بالا و پایین ، حباب ها با سرعت بیشتری تولید شده و در اثر برخورد به قطعه ای که برای شستشو در داخل حمام آلتراسونیک انداخته شده است. ، بسیار سریعتر آلودگی های موجود بر روی قطعه را تمیز می کند.



( فروش ) های دیگر