فروش حمام التراسونیک در لواسان

Ultrasonic bath-1
Ultrasonic bath-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


لواسان از مقاصد گردشگری و ییلاقی نزدیک به تهران است. که می‌توان برای گشت و گذار در این خطه، سفری یک‌روزه یا دو روزه را برنامه‌ریزی کرد. البته برای این که سفر لذت بخشی داشته باشید، بهتر است. قبل از حرکت با جاذبه‌های طبیعی و مذهبی آن به خوبی آشنا شوید تا در زمان سفر دچار سردرگمی نشوید و برای گردش در لواسان بهترین انتخاب را داشته باشید.

لوسان مرکز بخش لواسانات است. و محله‌ها و روستاهای زیادی را در خود جای داده. بخش لواسانات از شهر لواسان و دو دهستان تشکیل شده‌ است.. لواسان بزرگ به مرکزیت روستای لواسان بزرگ و لواسان کوچک به مرکزیت روستای افجه، دهستان‌های بخش لواسانات را تشکیل می‌دهند.

غار موزه وزیری، اولین غار موزه خصوصی ایران محسوب می‌شود که در دل کوه‌های لواسان قرار دارد و آثار آن با مواد بازیافتی ساخته شده‌اند. این موزه‌ به همت و با هزینه شخصی مرحوم ناصر هوشمند وزیری، از مجسمه‌سازان طراز اول کشور، در سال ۸ تاسیس شد. آثار موزه شامل طیف وسیعی از هنرهای تجسمی نظیر مجسمه‌های عجیب و غریب با جنس‌های متفاوت، سردیس‌ مشاهیر، انواع و اقسام شطرنج‌های دوران مختلف و... می‌شود. فضای داخلی غار موزه وزیری از بخش‌های مختلفی همچون کارگاه مجسمه‌سازی، کارگاه صنایع‌دستی، گالری هنرهای تجسمی و غیره تشکیل شده است..


دستگاه التراسونیک موبایل یکی از دستگاه های ضروری تعمیرات موبایل می باشد و برای شستشوی برد های موبایل از آن است.فاده می گردد. برد گوشی بسیار ظریف و ریز بوده و بر روی آن قطعات الکترونیکی قرار داده شده است. و گوشی با است.فاده از آن راه اندازی می شود. در طی است.فاده از گوشی و حمل آن با خود به مکان های گوناگون برد گوشی دچار آلودگی ها و گرد و خاک و &#; می شود و راه اندازی گوشی دچار اختلال و مشکل خواهد شد. در این موارد بورد گوشی در داخل حمام آلتراسونیک موبایل انداخته شده و مورد شستشو قرار می گیرد.

شرکت فناوری رایان صنعت، مستقر در پارک علم و فناوری فارس ، تولید کننده انواع حمام های التراسونیک  آمادگی خود را جهت  ارائه محصولات و همچنین خدمات شستشو به کلیه مراکز اعلام می دارد. ضمناً این شرکت در شهر تهران، یزد، اصفهان و زنجان نمایندگی فعال می پذیرد. جهت ارتباط با بخش فروش به آدرس info@persian-tech.ir ایمیل بزنید.

دستگاه التراسونیک از قسمت های مختلفی تشکیل تشکیل شده است.. ولی به صورت کلی می توان گفت اجزای تشکیل دهنده حمام آلتراسونیک موارد زیر می باشد : ژنراتور ، ترانسدیوسر ، پیزوالکتریک ، بوستر و هورن. در ادامه به توضیح مختصر هر قطعه خواهیم پرداخت.



( فروش ) های دیگر