مشاوره و اجرا حمام التراسونیک در لواسان

Ultrasonic bath-1
Ultrasonic bath-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


خرید ویلا در لواسان هم برای سکونت و هم سرمایه‌گذاری گزینه مناسبی است.. با افزایش قیمت مسکن و افزایش حجم آلودگی هوای تهران و ترافیک و دردسرهای روزمره آن، روزانه به شهرک باستی هیلز و به تعداد کوچ‌نشینان پایتخت به حاشیه شهر اضافه می‌شود. به همین دلیل قیمت مسکن و خرید خانه در لواسان و دیگر شهرهای حاشیه‌ای نیز با رشد چشمگیری روبروست.

سد لتیان یکی از تفرجگاه‌های سرسبز و مقاصد طبیعت‌گردی در نزدیکی شهر تهران است. که اهالی پایتخت بدون صرف هزینه و زمان زیادی می‌توانند، یک آخر هفته عالی را برای خود رقم بزنند. سد لتیان در ۵ کیلومتری شمال شرق پایتخت و در مسیر رود جاجرود واقع شده است. که آب آشامیدنی شهر را تامین می‌کند. ماهی‌گیری، طبیعت‌گردی، کوهنوردی در تپه‌های سرسبز و گشت‌وگذار در روستاهای اطراف از جمله تفریح‌های این محل هستند.

در این مطلب تلاش کردیم تا معرفی کاملی از شهر لواسان داشته باشیم. شهری با جاذبه‌های طبیعی و مذهبی که در میان گردشگران و طبیعت‌گردان بسیار محبوب شده است.. لواسان جزو مقاصد و ییلاقی نزدیک به تهران است. که می‌توان برای یک برنامه سفر یک‌روزه یا دو روزه به آنجا سفر کرد. شاید بتوان زیبایی لواسان را با تعریفی که ناصر خسرو قبادیانی در اولین سفرنامه خود نوشته بیشتر نشان داد که می‌گوید &#; میان ری و آمل کوه دماوند است. مانند گنبدی و آن را لواسان گویند&#;.


تمیز کردن این قبیل از قطعات به روش های معمولی بسیار سخت و زمان بر می باشد. روش های سنتی نمی تواند قطعه را به صورت %  تمیز نماید و همچنین در برخی موارد موجب آسیب رساندن به قطعه و همچنین مصرف بالای شوینده می گردد. اما هنگامی که شما از حمام التراسونیک و دستگاه شستشوی التراسونیک شرکت نوین فراصوت شیراز است.فاده می کنید می توانید مطمئن شوید که قطعه شما % تمیز می گردد و همچنین کمترین مقدار شوینده مصرف خواهد شد. مزیت دیگر این هست که در بیشتر مواقع از حلال های غیر آبی می توان جهت شستشوی قطعه است.فاده کرد و حلال های آبی دوست دار محیط زیست می باشند و آثار تخریبی محیط زیست را ندارند.

اول اینکه شوینده را به شدت فعال می کند، یعنی باعث می شود که شوینده به طرز بسیار قابل ملاحظه ای فعال تر شود و زمان شستشو کاهش پیدا کند. دوم اینکه چون کاویتاسیون پدیده ای است. که در اشل بسیار کوچک و میکروسکوپی اتفاق می افتد، نتیجتاً باعث پاکسازی آلودگی در تمام نقاط کور و ریز قطعه می گردد. 

این دستگاه به دلیل راحتی حمل آن کاربرد زیادی داشته و بیشتر در جواهر سازی و ساعت سازی از آن است.فاده می شود. البته علاوه بر آن می توان برای شستشوی اسباب بازی ، میوه ، سبزی و &#; نیز از آن است.فاده کرد. طراحی این نوع آلتراسونیک ساده و راحت بوده و قیمت آن نیز نسبت به دو مدل قبلی مناسب تر می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر