فروش حمام التراسونیک در ورامین

Ultrasonic bath-1
Ultrasonic bath-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی دیگر از جاذبه‌های تاریخی شهرستان ورامین، بنای تاریخی قلعه ایرج است.. قلعه ایرج در مجاورت روستای عسگرآباد عباسی و در ضلع شمالی بزرگ‌راه شهدای پرواز شهرستان پیشوا قرار دارد. این قلعه در حقیقت بزرگ‌ترین قلعه‌ خشتی نظامی در ایران محسوب می‌شود. تاریخ ساخت قلعه به دوران ساسانیان بازمی‌گردد و به دلیل فرسایش در حال نابودی است..

سفر به ورامین احتمالا با سوال وارمین کجاست، آغاز می‌شود. برای معرفی وارمین باید به سراغ موقعیت جغرافیایی این شهر برویم. ورامین در جنوب شرقی تهران قرار دارد و از سه شهر جوادآباد، قرچ وارمین و پیشوا تشکیل می‌شود. ورامین از شمال شرق با شهرستان‌های پیشوا و پاکدشت، از شمال غرب با شهرستان قرچک، از غرب با شهرستان ری و از جنوب با است.ان قم و بخش‌های از جوادآباد محدود می‌گردد. در سال‌های اخیر تعداد ویلاها و خانه‌های اجاره در ورامین به دلیل نزدیکی به است.ان قم و تهران افزایش یافته است. و  بسیار از گردشگران این مقصد را به عنوان یک مقصد یک‌روزه برای سفرهای خود انتخاب می‌کنند.

در صورتی که به ورامین سفر کردید پیشنهاد می‌کنیم حتما نان پنجره‌ای و نان کسمه  ورامینی را خریداری کنید. یکی دیگر از سوغاتی‌های ورامین، محصولات کشاورزی  این شهرستان است.. از محبوب‌ترین محصولات کشاورزی ورامین می‌توان به خیار گلخانه‌ای، گوجه فرنگی، ملون، خربزه، فلفل و بادمجان اشاره داشت.


دستگاه التراسونیک از قسمت های مختلفی تشکیل تشکیل شده است.. ولی به صورت کلی می توان گفت اجزای تشکیل دهنده حمام آلتراسونیک موارد زیر می باشد : ژنراتور ، ترانسدیوسر ، پیزوالکتریک ، بوستر و هورن. در ادامه به توضیح مختصر هر قطعه خواهیم پرداخت.

بر روی پیزوالکتریک بلور های خاص قرار دارند. بر روی این بلور ها فشار وارد شده و جریان و باز الکتریکی و به طبع آن انرژی مکانیکی ایجاد کرد. بلور های پیزوالکتریک امواج را از ژنراتور دریافت کرده و امواج فراصوت تولید می کند. پالس های الکتریکی به بلور های پیزوالکتریک اعمال شده و ارتعاشات نتیجه حاصل خواهد .

آیا آب در هر دمائی به جوش می آید ؟ اگر فردی باشید که با اصول ترمودینامیک آشنا باشید، قطعاً پاسخ این سوال را می دانید. بلی، آب می تواند در هر دمائی به جوش آید!…. در واقع دمایی گه در آن آب شروع به جوشیدن می کند ارتباط تنگاتنگی با فشار دارد. کافی است. شما فشار آب را کاهش دهید، خواهید دید که نقطه جوش آب کاهش پیدا می کند. 



( فروش ) های دیگر