مشاوره و اجرا حمام التراسونیک در ورامین

Ultrasonic bath-1
Ultrasonic bath-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ورامین در ماقبل دِیْهی بوده‌است و اکنون قَصَبه شده و دارالملک آن تومان گشته. طولش از جزایر خالدات عزکه و عرض از خط است.وا لهکط، در آب‌وهوا خوش‌تر از ری است. و در محصول پنبه و غله و میوه‌ها و مانند آن، اهل آنجا شیعه اثنی‌عشریند و تکبّر بر طبعشان غالب بود.

یکی از مهم‌ترین بناهای تاریخی و مذهبی هر شهری در ایران، مسجد جامع است.. مسجد جامع ورامین نیز جزو مساجد تاریخی شهر محسوب می‌گردد. این مسجد جامع جزو قدیمی‌ترین مساجد ایران و یکی از نمونه‌های عالی برای معماری اسلامی است.. مسجد جامع در مرکز ورامین قرار دارد و به دستور سلطان محمدخدابنده بنا شده است.. این بنا در دوره ایلخانیان با معماری و طراحی این دوره بنا گردیده است.. مسجد جامع ورامین را باید جزو مساجد چهار ایوانی دانست. این مسجد پلانی مستطیل شکل با مساحت در متر دارد و در ساحت آن از آجر و کاشی‌های ایرانی اسلامی است.فاده‌ شده است.‌.

برای دسترسی به ورامین از تهران تنها یک راه ورودی وجود دارد. این میسر برای ماشین‌های سبک و سنگین مورد است.فاده قرار می‌گیرد. راه دیگر برای رسیدن به ورامین، مسیر تهران- شریف‌آباد-پیشوا و وارمین است. که به نسبت مسیر اول طولانی‌تر می‌باشد. ورامین از طریق جاده چرمشهر به ازاده راه قم-گرمسار می‌رسد. علاوه بر مسیرهای جاده‌ای، راه‌آهن وارمین نیز فعال است.. ایستگاه راه آهن ورامین در مسیر راه‌آهن تهران مشهد قرار دارد.


تمیز کردن این قبیل از قطعات به روش های معمولی بسیار سخت و زمان بر می باشد. روش های سنتی نمی تواند قطعه را به صورت %  تمیز نماید و همچنین در برخی موارد موجب آسیب رساندن به قطعه و همچنین مصرف بالای شوینده می گردد. اما هنگامی که شما از حمام التراسونیک و دستگاه شستشوی التراسونیک شرکت نوین فراصوت شیراز است.فاده می کنید می توانید مطمئن شوید که قطعه شما % تمیز می گردد و همچنین کمترین مقدار شوینده مصرف خواهد شد. مزیت دیگر این هست که در بیشتر مواقع از حلال های غیر آبی می توان جهت شستشوی قطعه است.فاده کرد و حلال های آبی دوست دار محیط زیست می باشند و آثار تخریبی محیط زیست را ندارند.

قیمت التراسونیک کلینر و حمام التراسونیک و دستگاه شستشوی التراسونیک در بازار متفاوت می باشد. اگر فردی هستید که قصد خرید التراسونیک کلینر دارید و دچار سردرگمی شده اید، قطعاً این مقاله به کارتان می آید. قبل از هر چیز، باید مشخص کنید که چه نوع از دستگاه ها را نیاز دارید.

به عنوان مثال طریقه است.فاده از  دستگاه اولتراسونيک برای شستشوی جواهرات به این صورت است.: ابتدا در داخل مخزن حلال مخصوص ، آب گرم و کمی مایع ظرفشویی بریزید. و دستگاه را به برق وصل کرده و روشن کنید. بهتر است. قبل از قرار دادن وسایل در داخل محلول به مدت ۵ الی دقیقه منتظر شوید تا دستگاه کار کرده و محلول ها به صورت کامل مخلوط شوند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر