فروش حمام التراسونیک در پردیس

Ultrasonic bath-1
Ultrasonic bath-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از جملۀ این مکان‌های گردشگری پیست آبعلی، دریاچه‌های تار و سدلار یا آبشار کمرد و... است. که هر کدوم از اونها از طبیعت بکری برخوردارن. از جاذبه‌های دیگه هم میشه به مکان‌های تاریخی و دیدنی در شهرستان دماوند اشاره کرد که به علت نزدیکی ساکنین شهر پردیس هم میتونن در اون به گذران اوقات فراغت خودشون بپردازن.

همانند فاز ، این فاز هم دارای خانه‌های ویلایی و آپارتمانه. با توجه به افزایش تقاضا برای خرید خانه در این فاز و محبوبیت بیشترش نسبت به سایر فازهای پردیس (به دلیل وجود امکانات شهری) هزینه‌ی خرید خانه در فاز پردیس هم نسبتا بیشتره.

شهر پردیس با مساحتی حدود کیلومتر مربع، در ارتفاع تا از سطح دریا قرار گرفته است.. پردیس منطقه‌ای با بافت کوهستانیه و شیبی حدود درصد داره و برخی‌ از این بابت، نسبت به پردیس نارضایتی دارن. کوهستانی بودن این منطقه، آب و هوایی نسبتا سرد و کمکی خشک‌ رو به اون بخشیده. با این حال شهر پردیس، دارای مزیت‌های بسیاری هم هست که جمعیت حدود هزار نفر‌ رو به خودش جذب کرده و همچنان مشتاقان زیادی داره که خواهان سکونت در پردیس تهران هستن. بافت شهر پردیس شامل بخش‌های متفاوتی میشه که از مسکونی گرفته تا توریستی، تحقیقاتی، صنعتی و اداری‌ رو شامل میشه .


بر روی پیزوالکتریک بلور های خاص قرار دارند. بر روی این بلور ها فشار وارد شده و جریان و باز الکتریکی و به طبع آن انرژی مکانیکی ایجاد کرد. بلور های پیزوالکتریک امواج را از ژنراتور دریافت کرده و امواج فراصوت تولید می کند. پالس های الکتریکی به بلور های پیزوالکتریک اعمال شده و ارتعاشات نتیجه حاصل خواهد .

به عنوان مثال حلالی که برای شستشوی قطعات خودرو است.فاده می شود با حلالی که برای شستشوی جواهرات است.فاده می شود ، متفاوت است.. مکان خرید حلال هنگام خرید آلتراسونیک به مشتری اعلام خواهد شد. مثلا حلال آلتراسونیک مخصوص شستشوی جواهرات را می توانید از فروشگاه های زیور آلات خریداری کنید.

دستگاه های آلتراسونیک، بهترین گزینه جهت شستشوی قطعات صنعتی بزرگ می باشند. اگر با قطعه ای سر و کار دارید که آلودگی دارد و نمی توانید قطعه را به راحتی تمیز کنید، دستگاه آلتراسونیک بهترین گزینه برای شماست. این دستگاه می تواند تمامی نقاط کور و ریز قطعه مورد نظر شما را تمیز نماید. همچنین اگر تعداد قطعات مورد نظر شما زیاد می باشد و روزانه مجبور هستید تعداد کثیری کالا را تمیز نمائید، دستگاه التراسونیک می تواند به شما کمک کند. 



( فروش ) های دیگر