مشاوره و اجرا خازن در بهارستان

capacitor-1
capacitor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


میدان بهارستان از جنوب به محله سرچشمه، از شمال به خیابان بهارستان و محله فخرآباد، از غرب به خیابان جمهوری و باغ سپهسالار و از شرق به خیابان شهدا محدود می‌شود. بهترین راه دسترسی به میدان بهارستان است.فاده از متروی خط دو (فرهنگسرا-صادقیه) است.. (

مجسمه برنزی رضاشاه در سال در مرکز میدان بهارستان بر پایه‌ای مزین به چهار ستون هخامنشی، روی صفحه‌ای نصب شد. در حوادث سال اولین مجسمه‌ای که در تهران سرنگون شد، مجسمه رضاشاه در میدان بهارستان بود. اما بعد از آن در سر جای خود قرار گرفت و تا سال ۵ برقرار بود. بعد از پیروزی انقلاب ۵ مجسمه رضاشاه از میدان بهارستان برداشته شد.

مالک اولیه میدان بهارستان، محمدحسن خان سردار بود که آن را به علی‌خان حاجب‌الدوله مقدم مراغه‌ای فروخت. مراغه‌ای بهارستان را به میرزا حسین سپهسالار فروخت و وی باغ بزرگی در آن بنا کرد. از‌این‌رو به نام باغ سپهسالار شهرت داشت.


قطعه‌ای است. که برای ذخیره انرژی الکتریکی (ولتاژ) توسط میدان الکترواستاتیکی (بار الکتریکی)، در مدار است.فاده می‌شود و با توجه به اینکه بار الکتریکی در خازن ذخیره می‌شود می توان از آن برای ایجاد میدان الکتریکی یکنواخت و پایدار است.فاده کرد. از خازن ها به عنوان فیلتر نیز است.فاده می‌کنند زیرا سیگنال‌های متناوب یا AC را به راحتی عبور می‌دهند ولی مانع عبور سیگنال‌های مستقیم یا DC می‌شوند.

خازنهای در ساختمان بانک‌های خازنی فشار متوسط و فشار قوی ثابت و اتوماتیک مورد است.فاده قرار می‌گیرند. جهت دستیابی به ولتاژ مطلوب بانک خازنی و همچنین سطح عایقی مورد نظر، یونیت‌های خازنی به نحو مناسب بایکدیگر سری و موازی می‌شوند و در تابلو یا بر روی رک نصب می‌شوند.

به مجموعه‌ای از خازن‌های کنار یکدیگر به منظور اصلاح ضریب توان شبکه، بانک خازنی گفته می‌شود. و مجموعه‌ای که بتواند از طریق آن توان راکتیو را کنترل کرد تابلو بانک خازنی نام دارد. بانک‌های خازنی معمولا در شبکه‌های انتقال انرژی، در پست‌های سوئیچینگ، شبکه توزیع و مراکز صنعتی و غیره است.فاده فراوانی دارد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر