فروش خازن در بومهن

capacitor-1
capacitor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

در سه کیلومتری جنوب بومهن، روستایی به نام طاهرآباد قرار دارد که بومیان به آن تارآباد نیز می‌گویند. وجود جاذبه‌های مختلف طبیعی در این روستا، باعث جذب گردشگران به سمت آن‌جا شده است.. از جمله این جاذبه‌های می‌توان به کوه‌های سیاه سنگ و دربندک، ارتفاعات مرغ جرون و رودخانه فصلی سیاه‌رود اشاره کرد. همچنین وجود انواع باغ و مزرعه در روستای طاهرآباد بومهن، برای علاقه‌مندان به خرید محصولات محلی خبر خوبی خواهد بود. اگر دوست داشته باشید قدری بیشتر به گشت و گذار بپردازید، می‌توانید به سمت شمال شرقی این روستای خوش آب‌و‌هوا بروید و از آق دره و دشت دیمه نیز دیدن نمایید. طبیعت تنها جاذبه‌ی طاهرآباد نیست و تاریخ نیز بخشی از هویت این روستا را تشکیل داده است.. در طاهر آباد، ویرانه‌ای از قلعه پسر وجود دارد که نشان از قدمت این روستا می‌دهد.


این نوع خازن ها با کیس برق دار یا بی برق جهت اصلاح ضریب قدرت و مدارات مقابله با هارمونیک به کار می رود. تکنولوژی ساخت آن ها از نوع All-film است. و تا سر حد kV و تا میکروفاراد با توان kVar ساخته شده اند.همچنین این خازن ها در ولتاژ و ظرفیت مورد نیاز قابل سفارش می باشند.

خازن‌های فشار متوسط از تعدادی المنت خازنی تشکیل می‌شود. این المنت‌های خازنی به نحوی به صورت سری و موازی به یکدیگر متصل می‌شود تا سطح ولتاژ و قدرت مطلوب بدست آید. در صورت نیاز تک تک این المنت‌ها به فیوز داخلی مجهز می‌شوند. در صورت آسیب دیدن یک المنت خازنی، در مدت کوتاهی فیوز داخلی متصل به آن عمل کرده و المنت خازنی معیوب را از مدار خارج می‌نماید. بدین ترتیب فیوز داخلی، موجب بهبود قابلیت اطمینان سیستم و کاهش بروز قطعی بانک خازنی (بهبود availability)می‌شود.

به مجموعه‌ای از خازن‌های کنار یکدیگر به منظور اصلاح ضریب توان شبکه، بانک خازنی گفته می‌شود. و مجموعه‌ای که بتواند از طریق آن توان راکتیو را کنترل کرد تابلو بانک خازنی نام دارد. بانک‌های خازنی معمولا در شبکه‌های انتقال انرژی، در پست‌های سوئیچینگ، شبکه توزیع و مراکز صنعتی و غیره است.فاده فراوانی دارد.



( فروش ) های دیگر