مشاوره و اجرا خازن در دماوند

capacitor-1
capacitor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پوشش گیاهی این منطقه غنی است.؛ به‌گونه‌ای که از بسیاری گیاهان دارویی‌ این منطقه در کتاب‌های معتبر گیاه شناسی یاد شده است.. در ارتفاعات مختلف کوه دماوند، گیاهان فراوان و گوناگونی می‌روید که برخی از آن‌ها فقط در یک ارتفاع خاصی دیده می‌شود. گیاهان این منطقه که به اسم دماوند نام‌گذاری شده‌اند، عبارت‌اند از: کلاه میرحسن دماوندی، کزل دماوندی، بومادران دماوندی، پیرگیاه دماوندی، ریش قوش دماوندی، فراموشم مکن دماوندی، زنگوله‌ای دماوندی، کتانی دماوندی و ماشک دماوندی.

قله دماوند در فرهنگ کشور ایران مظهر پایداری، است.واری و یک نماد ملی است. و به‌عنوان یک اثر ملی ثبت شده و به روش‌های گوناگون از آن به‌عنوان یک نماد ملی یاد می‌شود. کوه دماوند در سی‌ام تیرماه سال ۸ به‌عنوان نخستین اثر طبیعی ایران در قالب میراث طبیعی ایران در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد.

اولین کسی که ادعای صعود به دماوند را کرده‌، ابودلف خزرجی است. که در سفرنامه خود به صعودش اشاره کرده و شرحی از قله دماوند داده است.. پس از وی قزوینی، مسعودی، ابن فقیه و نیز ناصر خسرو اشاراتی به موقعیت صعود دماوند داشته‌اند. در زمان‌های قدیم عده‌ای خود را به قلهٔ دماوند رسانیده بودند. ناصر خسرو در سفرنامه اش نوشته است.:


تابلوهای بانک خازنی برای جبران توان راکتیو و افزایش ضریب قدرت (ضریب توان) در شبکه‌های توزیع فشار ضعیف بکار برده می‌شوند. بانک‌های خازنی اتوماتیک مجهز به یک رگولاتور (کنترل کننده) ضریب قدرت هستند. این رگولاتور مقادیر شکل موج ولتاژ و جریان و اختلاف زمانی آنها را اندازه گیری کرده و خازن مورد نیاز را تعیین و وارد شبکه می‌نماید.

خازن‌های فشار متوسط از تعدادی المنت خازنی تشکیل می‌شود. این المنت‌های خازنی به نحوی به صورت سری و موازی به یکدیگر متصل می‌شود تا سطح ولتاژ و قدرت مطلوب بدست آید. در صورت نیاز تک تک این المنت‌ها به فیوز داخلی مجهز می‌شوند. در صورت آسیب دیدن یک المنت خازنی، در مدت کوتاهی فیوز داخلی متصل به آن عمل کرده و المنت خازنی معیوب را از مدار خارج می‌نماید. بدین ترتیب فیوز داخلی، موجب بهبود قابلیت اطمینان سیستم و کاهش بروز قطعی بانک خازنی (بهبود availability)می‌شود.

شرکت International Capacitors S.A با نام تجاری LIFASA از انواع شرکت‌های سازنده خازن در سال میلادی در اسپانیا، شهر بارسلون تاسیس گردیده و فعالیت خود را بر پایه ساخت تجهیزات برقی از قبیل انواع خازن صنعتی، راکتور، فیلترهای ضد هارمونیک، آنالایزر شبکه و غیره بنا نهاده است.. این شرکت همواره بهینه سازی مصرف انرژی را در راس امور خود قرار داده است. و به همین دلیل عمده فعالیت خود را روی ساخت و بارگذاری تجهیزات مرتبط با این هدف در صنایع گوناگون متمرکز نموده است. (شرکت لیفاسا صنعت به عنوان نماینده انحصاری کمپانی



( مشاوره و اجرا ) های دیگر