فروش خازن در رودهن

capacitor-1
capacitor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کمپ محمد داغی یا بام رودهن در شمال این شهر و در بلند ترین منطقه آن (خیابان سجادیان) قرار گرفته است.. بام رودهن تفریح گاهی آرام و باصفا برای ساکنین رودهن و همچنین گردشگران فراهم کرده و دارای امکاناتی همچون رستوران، قهوه خانه سنتی، آلاچیق، فضایی برای پیاده روی، سرویس بهداشتی و وسایل ورزشی است..

اگر می‌خواهید راحت‌ و سریع سفر کنید، از تاکسی‌ها برای سفر کمک بگیرید. تاکسی‌های رودهن در سه راه تهرانپارس، ترمینال شرق و چهار راه مینی سیتی مستقر هستند. از هر کدام از این تاکسی‌ها است.فاده کنید، شما را مستقیم به رودهن می‌رسانند.

اگر دنبال سوغاتی‌های خوشمزه می‌گردید، می‌توانید انواع نان‌های محلی تازه و انواع حلواها را از این منطقه تهیه کنید. علاوه‌بر این، محصولات باغ‌های رودهن نیز از بهترین سوغاتی‌های آن محسوب می‌شوند. از محصولات مهم این باغ‌ها می‌توان به گیلاس، زردآلو، گردو و سیب اشاره کرد.


کیفیت بالا و است.اندارد بین المللی کالای تولیدی این شرکت موجبات حسن شهرت و تشویق و به تبع آن پیشرفت و توسعه کارخانه گردید، تا آنجا که پس از چندی بنا به پیشنهادات و تشویق‌های مسئولین و نیاز مملکت تولید خازن‌های اصلاح ضریب قدرت فشار قوی و فرکانس بالا در دستور کار قرار گرفت. در این راستا با عقد قرارداد جدید با کارخانه “

این خازن ها به عنوان خازن موتور راه انداز و موتور کار جهت راه اندازی موتورهای تکفاز القایی است.فاده می شوند و همچنین کاربرد وسیعی در صنعت روشنایی به منظور روشن کردن لامپ‌های تخلیه گازی و جبران سازی ضریب توان دارند.این خازن ها محصول شرکت ZEZ Silko از جمهوری چک می باشند که با است.فاده از تکنولوژی روز و منطبق با است.اندارد بین‌المللی EN و EN تولید می‌شود.سیستم دی الکتریک این خازن ها از نوع MKP می باشد که از یک لایه پلی پروپلین متالیزه ساخته شده است..این سیستم عایقی دارای خاصیت خود ترمیم (self healing) می باشد که در صورت بروز شکست عایقی، لایه فلزی تبخیر می گردد و باعث تشکیل یک لایه عایق بسیار کوچک می گردد که تاثیری بر عملکرد خازن ندارد.بدنه این خازن ها از جنس آلومینیوم و یا پلاستیک می باشد.همچنین نوع ترمینال این خازن ها با توجه به نیاز قابل سفارش است..

شرکت پرتو خازن از انواع شرکت‌های سازنده خازن در لیست تولید کنندگان معتبر خازن‌های فشار ضعیف تأیید شده از طرف سازمان‌هایی چون شرکت برق منطقه‌ای تهران، شرکت توزیع نیروی برق تبریز، شرکت بهینه سازی مصرف سوخت کشور و شرکت کالای نفت ایران و شرکت گاز و….. نیز قرار دارد.



( فروش ) های دیگر