مشاوره و اجرا خازن در رودهن

capacitor-1
capacitor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه‌ی شمال رودهن دارای طبیعت بکر و زیبایی است. و گونه‌های مختلف گیاهی و جانوری در آن پرورش یافته‌اند. دشت سیاه پالاس که بخشی از پارک ملی لار است. نیز بخشی از این طبیعت خارق‌العاده را تشکیل می‌دهد. به همین دلیل این دشت را با نام دشت لار نیز می‌شناسند. گردشگران بسیاری به خصوص از پایتخت آخر هفته‌ها به این دشت زیبا می‌آیند و در خانه‌های اجاره‌ای رودهن اقامت می‌کنند. به محض ورود به دشت سیاه پالاس اولین چیزی که می‌بینید گل‌های لاله و زنبق وحشی هستند که سرتاسر دشت را گرفته‌اند. در فصل بهار که این گل‌ها و سرسبزی‌ها تر و تازه‌ هستند، چوپان‌هایی از ورامین، پاکدشت، دماوند و بومهن را خواهید دید که گوسفندان خود را برای چرای به این مناطق آورده‌اند.

برای رسیدن به رودهن علاوه بر خودروی شخصی می‌توانید از اتوبوس و تاکسی نیز است.فاده کنید. در این بخش از معرفی رودهن، راه‌های دسترسی به این شهر خوش آب‌و‌هوای شمال است.ان تهران را مرور می‌کنیم تا بهتر متوجه شوید که رودهن کجاست و چطور می‌شود به آن‌جا رفت؟!

بخش شمالی رودهن که با است.ان مازندران هم‌جوار است.، منطقه‌ای ییلاقی به حساب می‌آید و زمستان‌های پربارشی را پشت سر می‌گذارد. به طور کلی رودهن منطقه‌ای خوش آب‌و‌هوا محسوب می‌شود و هوای آن برخلاف شهر تهران در اغلب روزهای سال پاک و تمیز است..


شرکت کاپاسیتور پارس از انواع شرکت‌های سازنده خازن در سال با هدف ایجاد کارخانجات صنایع الکتریکی و الکترونیکی بالاخص کارخانه ساخت خازن های صنعتی اصلاح ضریب قدرت آغاز به کار نمود و همزمان با تاسیس شرکت ، قرارداد جهت انتقال تکنولوژی ساخت خازن با کارخانه “

خازن‌های روشنایی تولید شده  شرکت ZEZ Silko  با است.فاده از تکنولوژی روز و منطبق با است.اندارد بین‌المللی EN تولید می‌شود.سیستم دی الکتریک این خازن ها از نوع MKP و خود ترمیم (self healing) می باشد.این خازن ها جهت روشن کردن لامپ‌های تخلیه گازی (هالوژن- بخار جیوه- بخار

یکی از انواع خازن صنعتی، خازن ساخت شرکت خوشنام آلمانی زیمنس است.. زیمنس یکی از شرکت‌های سازنده خازن در جهان است. . این برند خازن، تحت عنوان صبا و تحت لیسانس زیمنس در ایران تولید می‌شود و خازن‌های سه فاز فشارضعیف که به اسم زیمنس در ایران بیشتر مورد است.فاده قرار می‌گیرند از نوع خازن‌های گازی و خازن‌های خشک سیلندری می‌باشند. این برند از خازن دارای ویژگی های زیر می‌باشد:



( مشاوره و اجرا ) های دیگر