فروش خازن در شمال تهران

capacitor-1
capacitor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


میدان ونک را می توان به عنوان یکی از شاه راه های تهران که قلب تپنده آن نیز به حساب می آید معرفی کرد. این میدان بخش مرکزی تهران را به شمال آن متصل می کند و بخش اداری ، تجاری و مسکونی در یک منطقه قرار دارد. این محله که بیمارستان اصلی تهران را نیز در خود جای داده است. در نظر سنجی ها به عنوان مشهورترین محله تهران معرفی شده است.. در انتهای خیابان ملاصدرای ده ونک قرار دارد که بافت سنتی این محله را هنوز در خود حفظ کرده است..

منطقه یکی از مناطق قدیمی شهر تهران محسوب می‌شود که در مرکز تهران واقع است.. از مهمترین مشخصات این منطقه قرار گرفتن بازار تهران و بسیاری از مراکز و نهادهای دولتی، وزارتخانه‌ها و سفارتخانه‌ها در این منطقه است.. محله های این منطقه عبارتند از :

از جمله محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارد می توان به محله های سردار جنگل، پونک، شهرک آپادانا، شهرک اکباتان، اشرفی اصفهانی، شهر زیبا، آریا شهر، شهران، مهران، فرحزاد، جنت آباد، باغ فیض، کن، سولقان، شهرک نفت، ایوانک، شاهین، کوهسار، ایرانشهر، لاله و ...  اشاره کرد.


خازن های تک فاز  CUEFS شرکت ZEZ Silko جهت اصلاح ضریب قدرت و فیلتر هارمونیک ها در شبکه تک فاز فشار متوسط مورد است.فاده قرار می گیرند  و در سطح ولتاژی الی کیلو ولت ، فرکانس  یا هرتز و ظرفیت های الی کیلو وار موجود هستند.همچنین این خازن ها در ولتاژ و ظرفیت مورد نیاز قابل سفارش می باشند.

خازن فشار متوسط دارای سطح ولتاژ بیشتر از ولت بوده که در این سطح از ولتاژ، خازن به شکل روغنی و در دو مدل خازن سه فاز و خازن تک فاز، تولید می گردند. از مهم ترین خاصیت خازن ها می توان به ولتاژ و فرکانس نامی، دمای محیط و کیلووار اشاره نمود. خازن تک فاز در ابعاد و کیلوارهای متفاوتی تولید می شوند.

کیفیت بالا و است.اندارد بین المللی کالای تولیدی این شرکت موجبات حسن شهرت و تشویق و به تبع آن پیشرفت و توسعه کارخانه گردید ، تا آنجا که پس از چندی بنا به پیشنهادات و تشویقهای مسئولین و نیاز مملکت تولید خازن‌های اصلاح ضریب قدرت فشار قوی و فرکانس بالا در دستور کار قرار گرفت. در این راستا با عقد قرارداد جدید با کارخانه “



( فروش ) های دیگر