فروش خازن در شهر جدید اندیشه

capacitor-1
capacitor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نکته مشترک در بین همه فازهای اندیشه این است. که در این فازهاعلاوه بر مجتمع‌ها و خانه‌های آپارتمانی، خانه‌های ویلایی در یک، دو و سه طبقه هم ساخته شده است. که به شهروندان این امکان را می‌دهد تا با هر نوع سلیقه‌ای، خانه مورد علاقه و البته مناسب شرایط خود را بتوانند برای خرید و یا

ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.

اگرچه از لحاظ جغرافیایی این شهر در محدوده اقلیم گرم و خشک قرار دارد لاکن مجاورت آن با کوهپایه های جنوبی البرز و قرار داشتن آن در مسیر بادهای معروف شهریار علاوه بر آن که منجر به آن شده که در اغلب ایام سال از هوای پاک و مطبوعی برخودار باشد همچنین در بسیاری از روزهای بهار و تابستان و بخشی از پاییز، وزش بادهای مذکور که از روی کشتزارهای است.انهای البرز و قزوین عبور می کنند لطافت و خنکای مطبوعی در هوای شهر ایجاد می کنند.


یکی از انواع خازن صنعتی، خازن ساخت شرکت خوشنام آلمانی زیمنس است.. زیمنس یکی از شرکت‌های سازنده خازن در جهان است. . این برند خازن، تحت عنوان صبا و تحت لیسانس زیمنس در ایران تولید می‌شود و خازن‌های سه فاز فشارضعیف که به اسم زیمنس در ایران بیشتر مورد است.فاده قرار می‌گیرند از نوع خازن‌های گازی و خازن‌های خشک سیلندری می‌باشند. این برند از خازن دارای ویژگی های زیر می‌باشد:

این خازن ها جهت اصلاح ضریب قدرت در شبکه برق فشار ضعیف مورد است.فاده قرار می گیرند و با تکنولوژی  MKP  شامل یک لایه پلی پروپلین (PP)  متالیزه  با حداقل ضریب تلفات می باشد. تماس با سیم پیچ از طریق اسپری روی صورت می گیرد، سیستم دی الکتریک این خازن ها از نوع خود ترمیم بدون مایع اشباع می باشد. این خازن ها در محفظه آلومینیومی با ژلی براساس روغن گیاهی قرار دارند که این ژل غیرسمی و سازگار با محیط زیست می باشد. این نوع خازن ها دارای قطع کننده اضافه فشار جهت جلوگیری از مشکلات داخلی و افزایش عمر خازن می باشند.ولتاژ کاری آن ها از تا ولت متناوب و تا قدرت کیلو وار موجود هستند. همچنین این خازن ها در ولتاژ و ظرفیت مورد نیاز قابل سفارش می باشند.

این شرکت با پشتوانه نیروهای متخصص و تکنولوژی‌های کمپانی‌های مطرح اروپایی، ارائه دهنده راه‌کارهای مناسب به منظور کاهش هزینه‌های بسیار بالای انرژی در بخش‌های مختلف صنعت نظیر نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد، سیمان، آب و فاضلاب، شبکه‌های توزیع و فوق توزیع برق و غیره است..



( فروش ) های دیگر