مشاوره و اجرا خازن در شهر جدید اندیشه

capacitor-1
capacitor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر هنوز درمورد سکونت یا سرمایه‌گذاری در شهر جدید اندیشه تردید دارید، پیشنهاد می‌کنیم زمانی را برای بازدید از مناطق مختلف شهر جدید اندیشه اختصاص دهید. مسأله بسیار مهمی که توجه شما را جلب خواهد کرد آب و هوای بسیار خوش شهر اندیشه خواهد بود؛ همینطور آرامش حاکم بر منطقه،‌ بافت شهری و وضعیت فرهنگی مناسب شهر اندیشه، امکانات رفاهی موجود در شهر جدید اندیشه و وجود خانه‌هایی با معماری زیبا و مهندسی ساز به طور حتم نظرتان را جلب خواهد کرد و شما در این زمینه به اطمینان خواهید رسید.

&#; امتناع از ایجاد معابر خودرویی متقاطع (به شکل موزاییکی) در مناطق مسکونی جهت کاهش انگیزه تردد برای خودروهای گذری و افزایش امنیت و آرامش مناطق مسکونی. شبکه کوچه ها و خیابانهای فرعی در مناطق مسکونی اغلب به نحوی طراحی شده که از عبور خودروهای نا مرتبط با ساکنین و از سرعت گرفتن خودروها پیشگیری شود (مثلا با ایجاد قوس، بن بست و پیچیدگی در شبکه معابر فرعی).

این فاز قدیمی ترین فاز اندیشه است. و در جنوبی ترین قسمت شهر قرار دارد. شکل گیری این فاز از سال و با واگذاری زمین های متراژ بزرگتر و ساخت خانه های ویلایی صورت گرفت؛ ولی با گذشت زمان و با افزایش جمعیت، واحدهای آپارتمانی در طبقات متعدد نیز احداث گردید. فاز یک به عنوان ناحیه یک شهرداری شهرستان شهریار محسوب می شود و تحت نظر شهرداری اندیشه نیست. بهای مسکن در آن به دلیل دارا بودن سیستم شهرسازی سنتی و کمبود فضای سبز و مراکز درمانی نسبت به فازهای دیگر کمتر است..


خازن صنعتی جهت اصلاح ضریب توان در شبکه های قدرت به کار می‌رود و با توجه به مقدار توان راکتیو موجود در شبکه مقدار خازن انتخاب می‌شود که توسط رگولاتور خازنی تعداد آن در شبکه تعیین می‌گردد. رگولاتور خازنی با گرفتن فیدبک از جریان شبکه مقدار مورد نیاز خازن را وارد و از شبکه خارج می‌نماید. ولتاژ کاری خازن شریم ولت می‌باشد و در فرکانس ۵ و هرتز قابل است.فاده می‌باشند. شریم از انواع شرکت‌های سازنده خازن با محصول خازن شریم از انواع  ساخت کشور هند و تحت لیسانس نیکون آلمان می‌باشد. برخی از مشخصات بارز این برند از خازن‌های صنعتی به شرح زیر است.:

عمل سوئیج کردن خازنها توسط کنتاکتورهایی که بوسیله رگولاتور کنترل می‌شوند، انجام می‌گیرد. موارد کاربرد تابلو‌های بانک خازنی اتوماتیک در کارخانجات بزرگ و کوچک، مجتمع‌های اداری، تجاری، هتل‌ها، بیمارستان‌ها و موارد مشابه است..

خازن کوره های القایی شرکت ZEZ Silko از جمله خازن های قدرت با سیستم خنک سازی توسط آب می باشند که جهت است.قاده در کوره های القایی و هیترهای القایی طراحی و ساخته شده اند. خازن های کوره القایی جهت اصلاح ضریب قدرت یا تنظیم مدارات مخصوص کوره است.فاده می شوند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر