فروش خازن در شهر ری

capacitor-1
capacitor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


طبق گزارش اداره‌ی آمار تعداد ساکنان شهرری در سال ، چیزی در حدود هزار نفر به ثبت رسیده است.. این جمعیت نشان از جذابیت منطقه برای طرافدارانش دارد. نکته اساسی جهت رفاه ساکنان این منطقه، توجه همزمان به ابعاد مختلف زندگی شهری و رشد تعاملات اجتماعی افراد است.. توجه به نیاز شهروندان با هدف تاثیر بر کیفیت زندگی آنها، به مسئولان این منطقه کمک خواهد کرد تا آینده روشنی را برای منطقه تهران رقم بزنند.

آرساسیا، آرساکیا، ارشکیه، اروپس، اروپوس، اَلرّی، اورپا، اورپُس، ائوروپوس، بت رازیکایه، حضرت عبدالعظیم، دورا، رِ، راجیس، راجیش، راجیک، راز، رازی، رازوک، راژس، راک، راکس، راکیا، راگس، راگو، راگیا، راگا، راگیانا، رام اردشیر، رام پیروز (رام فیروز)، رائی، راورُپُس، رای، رغه، رک، رگ، رگس، رگه، ری ارشیر، ریشهر، شیخ‌البلاد، ماد پایین، ماد راجیانا، ماد رازی، ماد راگیان، ماد رگیانا، ماد سفیلا، محمدیه، مدی، ئوروپوس.

شهر ری یکی از شهرهای معتدل و خشک ایران محسوب می‌شود که در بعضی روزهای تابستان حداکثر دمای آن درجه سانتی گراد اندازه گیری شده است.، در حالی که پایین‌ترین دمای محاسبه شده در این شهر به منفی درجه سانتی گراد نیز می‌رسد. میانگین بارش‌های سالانه باران در شهر ری چیزی در حدود میلی لیتر اندازه گیری شده است..


خازن‌های موتوری تولید شده  شرکت ZEZ Silko  با است.فاده از تکنولوژی روز و منطبق با است.اندارد بین‌المللی  EN تولید می‌شود.سیستم دی الکتریک این خازن ها از نوع MKP و خود ترمیم (self healing) می باشد.این خازن ها به عنوان خازن موتور راه انداز  و خازن موتور کار برای موتور های تک فاز و سه فاز القایی (آسنکرون) جریان متناوب طراحی و ساخته شده اند.بدنه این خازن ها از جنس آلومینیوم و یا پلاستیک می باشد.همچنین نوع ترمینال این خازن ها با توجه به نیاز قابل سفارش است..

خازنهای در ساختمان بانک‌های خازنی فشار متوسط و فشار قوی ثابت و اتوماتیک مورد است.فاده قرار می‌گیرند. جهت دستیابی به ولتاژ مطلوب بانک خازنی و همچنین سطح عایقی مورد نظر، یونیت‌های خازنی به نحو مناسب بایکدیگر سری و موازی می‌شوند و در تابلو یا بر روی رک نصب می‌شوند.

شرکت فراکو یکی از شرکت‌های سازنده خازن در جهان است.، یک شرکت بین المللی در تینگن، آلمان که از سال ۸ میلادی فعالیت خود را آغاز نموده است. واکنون از بزرگترین و با کیفیت‌ترین تولید کنندگان انواع خازن صنعتی و ادوات اصلاح ضریب قدرت در سراسر دنیا می‌باشد و هرساله با جدیدترین تکنولوژی‌ها سهم قابل توجهی از این بازار را در اختیار دارد. این برند آلمانی در بازار ایران سالهاست که در شرکت‌های توزیع منطقه‌ای پتروشیمی‌ها وصنایع فلز و فولاد است.فاده شده است. و یکی از برند‌های خوش نام صنعت برق به شمار می‌آید.



( فروش ) های دیگر