مشاوره و اجرا خازن در شهرک صنعتی شمس آباد

capacitor-1
capacitor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بلور نوري تازه ، دكمه صدفي ايران ، هوا فضايي درنا ، كوره هاي صنعتي ايران ، تجهيزات نفت ، فولاد بست ايرانيان ، كارگلاس ، لاستيك سازي عنايت ، بهسازين تهران ، صنايع شير ايران ، پويا خودرو، فولاد فام ، بهار پرديس محمود ، تعاوني سلامت ياران بهار ،  پيشگامان نسوج و بافت خاورميانه ،  صنايع غذايي ايوب خاورميانه ، بازرگاني نوآوران ميوه خاورميانه ، ونوس شيشه ، نيمه هادي عماد ، جهان كريستال ، لوح زرين نيكان ، سيلون صنايع پوشاك عالي مقام ، پاك برنز ،  نماسازان امروز، سان الكترونيك شهير (SONY)، مجموعه سرمايه گذاري عظام&#;

در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.

یکی از مهمترین سوالاتی که برای کاربران و متقاضیان خرید سوله و کارخانه در شهرک صنعتی شمس آباد به وجود می‌آید، این است. که قیمت این کارخانه‌ها و املاک صنعتی چقدر است.. در واقع قیمت خرید سوله‌ها و کارخانه‌ها به جواز آنها بستگی دارد. نوع کاربری هر کارخانه با کارخانه دیگر متفاوت است.. شما قبل از خرید باید تمامی این عوامل را مورد بررسی قرار دهید.


در ساختار این خازن‌ها از نوعی روغن برای دی الکتریک یا جداسازی الکترودها است.فاده می‌شود. امروزه است.فاده از خازن‌های روغنی در بخش فشار ضعیف به علت آسیب‌های جبران ناپذیر به محیط زیست در سطح بین‌المللی ممنوع می‌باشد و این خازن‌ها در بخش فشار متوسط بیشتر مصرف می‌شوند. خازن‌های روغنی دارای ظرفیت کمتر و ولتاژ بیشتر هستند.

خازن های سه فاز  CPEFS شرکت ZEZ Silko جهت اصلاح ضریب قدرت و فیلتر هارمونیک ها در شبکه سه فاز فشار متوسط مورد است.فاده قرار می گیرند و در سطح ولتاژی الی کیلو ولت ، فرکانس یا هرتز و ظرفیت های الی کیلو وار موجود هستند.همچنین این خازن ها در ولتاژ و ظرفیت مورد نیاز قابل سفارش می باشند.

کیفیت بالا و است.اندارد بین المللی کالای تولیدی این شرکت موجبات حسن شهرت و تشویق و به تبع آن پیشرفت و توسعه کارخانه گردید ، تا آنجا که پس از چندی بنا به پیشنهادات و تشویقهای مسئولین و نیاز مملکت تولید خازن‌های اصلاح ضریب قدرت فشار قوی و فرکانس بالا در دستور کار قرار گرفت. در این راستا با عقد قرارداد جدید با کارخانه “



( مشاوره و اجرا ) های دیگر