فروش خازن در شهرک صنعتی قرچک

capacitor-1
capacitor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


این خازن ها به عنوان خازن موتور راه انداز و موتور کار جهت راه اندازی موتورهای تکفاز القایی است.فاده می شوند و همچنین کاربرد وسیعی در صنعت روشنایی به منظور روشن کردن لامپ‌های تخلیه گازی و جبران سازی ضریب توان دارند.این خازن ها محصول شرکت ZEZ Silko از جمهوری چک می باشند که با است.فاده از تکنولوژی روز و منطبق با است.اندارد بین‌المللی EN و EN تولید می‌شود.سیستم دی الکتریک این خازن ها از نوع MKP می باشد که از یک لایه پلی پروپلین متالیزه ساخته شده است..این سیستم عایقی دارای خاصیت خود ترمیم (self healing) می باشد که در صورت بروز شکست عایقی، لایه فلزی تبخیر می گردد و باعث تشکیل یک لایه عایق بسیار کوچک می گردد که تاثیری بر عملکرد خازن ندارد.بدنه این خازن ها از جنس آلومینیوم و یا پلاستیک می باشد.همچنین نوع ترمینال این خازن ها با توجه به نیاز قابل سفارش است..

این خازن‌ها برای ولتاژ بیش از ولت ساخته می‌شوند. اتصال آن‌ها به صورت تکفاز یا سه فاز و به صورت اتصال مثلث می‌باشد. این خازن‌ها در بازار به صورت روغنی و گازی موجود می‌باشند. جنس بدنه خازن‌های فشار متوسط عموماً از فولاد ضد زنگ می‌باشد.

به مجموعه‌ای از خازن‌های کنار یکدیگر به منظور اصلاح ضریب توان شبکه، بانک خازنی گفته می‌شود. و مجموعه‌ای که بتواند از طریق آن توان راکتیو را کنترل کرد تابلو بانک خازنی نام دارد. بانک‌های خازنی معمولا در شبکه‌های انتقال انرژی، در پست‌های سوئیچینگ، شبکه توزیع و مراکز صنعتی و غیره است.فاده فراوانی دارد.



( فروش ) های دیگر