فروش خازن در شهرک صنعتی نصیرآباد

capacitor-1
capacitor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فهرست کامل و آماده شرکت ها و کارخانه های فعال شهرک صنعتی نصیر آباد همراه با آدرس و شماره تلفن شرکت ها در قالب فایل PDF با بهترین کیفیت،تعداد کارخانه های و شرکتهای موجود در این لیست بیش از شرکت می باشد. این فایل در تاریخ // تهیه شده است..

فهرست کامل و آماده شرکت ها و کارخانه های فعال شهرک صنعتی نصیر آباد همراه با آدرس و شماره تلفن شرکت ها در قالب فایل PDF با بهترین کیفیت،تعداد کارخانه های و شرکتهای موجود در این لیست بیش از شرکت می باشد. این فایل در تاریخ // تهیه شده است..


خازن‌ها ادواتی هستند که در ابتدا به منظور ایجاد میدان الکتریکی یکنواخت و پایدار ساخته شدند. امروزه این ادوات برای ولتاژهای جریان مستقیم و جریان متناوب در رنج ولتاژی وسیع ساخته می‌شوند. در این مقاله المان صنعت برتر سپهر قصد داریم به بررسی انواع خازن صنعتی در شاخه قدرت بپردازیم.

این خازن ها جهت اصلاح ضریب قدرت در شبکه برق فشار ضعیف مورد است.فاده قرار می گیرند و با تکنولوژی  MKP  شامل یک لایه پلی پروپلین (PP)  متالیزه  با حداقل ضریب تلفات می باشد. تماس با سیم پیچ از طریق اسپری روی صورت می گیرد، سیستم دی الکتریک این خازن ها از نوع خود ترمیم بدون مایع اشباع می باشد. این خازن ها در محفظه آلومینیومی با ژلی براساس روغن گیاهی قرار دارند که این ژل غیرسمی و سازگار با محیط زیست می باشد. این نوع خازن ها دارای قطع کننده اضافه فشار جهت جلوگیری از مشکلات داخلی و افزایش عمر خازن می باشند.ولتاژ کاری آن ها از تا ولت متناوب و تا قدرت کیلو وار موجود هستند. همچنین این خازن ها در ولتاژ و ظرفیت مورد نیاز قابل سفارش می باشند.

تابلوهای بانک خازنی برای جبران توان راکتیو و افزایش ضریب قدرت (ضریب توان) در شبکه‌های توزیع فشار ضعیف بکار برده می‌شوند.بانک‌های خازنی اتوماتیک مجهز به یک رگولاتور (کنترل کننده) ضریب قدرت هستند. این رگولاتور مقادیر شکل موج ولتاژ و جریان و اختلاف زمانی آنها را اندازه گیری کرده و خازن مورد نیاز را تعیین و وارد شبکه می‌نماید. عمل سوئیج کردن خازن‌ها توسط کنتاکتورهایی که بوسیله رگولاتور کنترل می‌شوند، انجام می‌گیرد. موارد کاربرد تابلو های بانک خازنی اتوماتیک در کارخانجات بزرگ و کوچک، مجتمع‌های اداری، تجاری، هتل‌ها، بیمارستان‌ها و موارد مشابه می‌باشد. تابلوهای بانک خازنی در توان‌های راکتیو مختلف و بنابه نیاز مشتریان طراحی و ساخته می‌شوند. لازم به ذکر است. که بانک‌های خازنی اتوماتیک رایج ترین و کاربردی ترین وسیله جهت اصلاح ضریب توان شبکه می‌باشند. بنابراین دلایل نصب خازن در یا بانک‌های خازن را می‌توان به دو دسته تقسیم نمود:



( فروش ) های دیگر