مشاوره و اجرا خازن در شهرک صنعتی چرمشهر

capacitor-1
capacitor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.

این شهرک جزو بزرگترین شهرک های صنعتی تهران است. که با ساخت سوله‌هایی برای تولید چرم تاسیس و فعالیت می کند. شهرک صنعتی چرمشهر در حاشیه شهر تهران در شهرستان ورامین واقع شده است.. شهرک صنعتی چرمشهر یکی از شهرک صنعتی ورامین است. که با ظرفیت اشتغال هزار نفر در این شهرک راه اندازی شد که زمینه اشتغال بیشتر جوانان و کاهش بیکاری را فراهم کرده است..

شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.


قسمت اکتیو خازن شامل دو ورقه نازک آلومینیوم جدا شده توسط لایه‌های کاغذ اشباع شده از روغن عایق و مایع‌های مصنوعی سنتتیک (Synthetic) مانند بنزیل است.. گاه به جای کاغذ از موادی چون پلیپرپیلن (Poly Propylene) نیز است.فاده می‌کنند. این ورقه‌ها چند دور لوله شده و یک واحد خازن را تشکیل می‌دهند، یا تعدادی از این لایه‌ها روی یکدیگر قرار داده شده و آنها را مجموعاً در داخل یک مخزن مملو از مایع عایق، جاسازی کرده و دو انتهای خازن از طریق مقره به محیط خارج هدایت می‌شود. برای حفاظت حرارتی بانک‌های خازنی از بیمتال و رله‌های حرارتی که به بوبین کنتاکتور خازن‌ها فرمان قطع می‌دهند است.فاده می‌شود. تنظیم این رله‌ها در حد / برابر جریان نامی خازن است..

عمل سوئیج کردن خازنها توسط کنتاکتورهایی که بوسیله رگولاتور کنترل می‌شوند، انجام می‌گیرد. موارد کاربرد تابلو‌های بانک خازنی اتوماتیک در کارخانجات بزرگ و کوچک، مجتمع‌های اداری، تجاری، هتل‌ها، بیمارستان‌ها و موارد مشابه است..

این خازن ها جهت اصلاح ضریب قدرت در شبکه برق فشار ضعیف مورد است.فاده قرار می گیرند و با تکنولوژی  MKP  شامل یک لایه پلی پروپلین (PP)  متالیزه  با حداقل ضریب تلفات می باشد. تماس با سیم پیچ از طریق اسپری روی صورت می گیرد، سیستم دی الکتریک این خازن ها از نوع خود ترمیم بدون مایع اشباع می باشد. این خازن ها در محفظه آلومینیومی با ژلی براساس روغن گیاهی قرار دارند که این ژل غیرسمی و سازگار با محیط زیست می باشد. این نوع خازن ها دارای قطع کننده اضافه فشار جهت جلوگیری از مشکلات داخلی و افزایش عمر خازن می باشند.ولتاژ کاری آن ها از تا ولت متناوب و تا قدرت کیلو وار موجود هستند. همچنین این خازن ها در ولتاژ و ظرفیت مورد نیاز قابل سفارش می باشند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر