فروش خازن در شهریار

capacitor-1
capacitor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


 منظومه حیدربابا تجلی شور و خروش جوشیده از عشق شهریار به مردم آذربایجان است. ، این منظومه از جمله بهترین آثار ادبی در زبان ترکی آذری است.، و در اکثر دانشگاههای جهان از جمله دانشگاه کلمبیا در ایالات متحده‌آمریکا مورد بحث رساله دکترا قرار گرفته است. و برخی از موسیقیدانان همانند هاژاک آهنگساز معروف ارمنستان آهنگ جالبی بر آن ساخته است..

شهریار دوران کودکی خود را درمیان روستائیان پاکدل آذربایجانی گذراند. اما هنگامی که به تبریز آمد مفتون این شهر جذاب و تاریخ ساز و ادیب پرور شد. دوران تحصیلات اولیه خود را در مدارس متحده ، فیوضات و متوسطه تبریز گذراند و با قرائت و کتابت السنه ترکی ، فارسی و عربی آشنا شد.

محمدحسین بهجت تبریزی که در سه دوره‌ی تاریخی قاجار، پهلوی و جمهوری اسلامی زیست، به فارسی و ترکی آذربایجانی شعر می‌سرود و اشعاری که از وی در هر دو زبان به یادگار ماند توانست جای خود را در ذهن مردم ایران‌زمین باز کند. از این شاعر بیش از هزار بیت شعر به زبان فارسی و حدود سه هزار بیت به زبان ترکی آذری به جای مانده است.. برخی از اشعار شهریار را می‌توان در زمره‌ی شاهکارهای ادبیات گنجاند، از جمله مجموعه‌ی «


استفاده از خازن به عنوان تولید کننده بار راکتیو به منظور تنظیم ،کنترل ولتاژ ، جلوگیری از نوسانات قدرت در شبکه‌ها و اصلاح ضریب توان در مصرف کننده‌ها به علت ارزانی و سادگی سیستم آن بسیار متداول است.. است.فاده از خازن‌ها به صورت شنت و سری در شبکه امکان پذیر است..

شرکت فراکو یکی از شرکت‌های سازنده خازن در جهان است.، یک شرکت بین المللی در تینگن، آلمان که از سال ۸ میلادی فعالیت خود را آغاز نموده است. و اکنون از بزرگترین و با کیفیت‌ترین تولید کنندگان انواع خازن صنعتی و ادوات اصلاح ضریب قدرت در سراسر دنیاست و هرساله با جدیدترین تکنولوژی‌ها سهم قابل توجهی از این بازار را در اختیار دارد. این برند آلمانی در بازار ایران سال‌هاست که در شرکت‌های توزیع منطقه‌ای پتروشیمی‌ها و صنایع فلز و فولاد است.فاده شده است. و یکی از برند‌های خوش نام صنعت برق به شمار می‌آید.

خازن های سه فاز  CPEFS شرکت ZEZ Silko جهت اصلاح ضریب قدرت و فیلتر هارمونیک ها در شبکه سه فاز فشار متوسط مورد است.فاده قرار می گیرند و در سطح ولتاژی الی کیلو ولت ، فرکانس یا هرتز و ظرفیت های الی کیلو وار موجود هستند.همچنین این خازن ها در ولتاژ و ظرفیت مورد نیاز قابل سفارش می باشند.



( فروش ) های دیگر