مشاوره و اجرا خازن در غرب تهران

capacitor-1
capacitor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پونک در شمال غربی تهران قرار گرفته و یکی از محبوب‌ترین محله‌های غرب تهران به حساب می‌آید. بخش اعظم محله پونک جزء شهرداری منطقه ۵ است. و بخشی دیگر جزء منطقه . پونک از قدیمی‌ترین محله‌های تهران به حساب می‌آید، و حتی گفته می‌شود ده پونک قدمتی بیش از ۸ سال داشته. به هر حال امروز پونک به عنوان یکی بهترین نقاط غرب تهران شناخته می‌شود.

از جمله قدیمی ترین محله های این منطقه می توان به دهکده المپیک اشاره کرد. این منطقه بیشتر دارای بافتی قدیمی و خانه هایی ویلایی می باشد. اما علاوه بر این شهرک ها و مناطق دیگری در این منطقه وجود دارد که از آن ها می توان به زیبا دشت بالا، زیبا دشت پایین، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، شهرک گلستان، گلستان شرقی، گلستان غربی، امید، شهید باقری، دژبان، پیکان شهر، آزاد شهر، شهرک راه آهن، شریف اشاره کرد. اهر کدام از این مناطق بافت هایی متفاوت و همچنین منحصر به فرد دارد. اما به طور کلی تمامی شهرک ها و محله های غرب تهران که در منطقه قرار دارند بسیار با صفا می باشند. اگر به غرب تهران سفر کرده باشید به وضوح می توانید با صفا بودن این محله ها را ببینید. 

.بوستان افرا (پارک پله) (واقع در خیابان مهستان) .بوستان کودک (واقع در تقاطع بلوار ایران زمین و بلوار خوردین) .بوستان فروردین (واقع در خیابان سیمای ایران) .بوستان ایران زمین (واقع در میدان صنعت بلوار ایران زمین) ۵.بوستان زرافشان (واقع در بلوار فرحزادی) .بوستان مادر (واقع در جنوب شرقی میدان صنعت) .بوستان سدروس (واقع در بلوار ایران زمین) ۸.بوستان سیمای ایران (واقع در فاز ۵ شهرک غرب خیابان سیمای یران) .بوستان سپهر (واقع در بلوار دادمان خیابان درختی) . و بوستان خوارزم (واقع در خیابان خوارزم) از جمله بوستان های واقع در این محله هستند.


این نوع خازن ها با کیس برق دار یا بی برق جهت اصلاح ضریب قدرت و مدارات مقابله با هارمونیک به کار می رود. تکنولوژی ساخت آن ها از نوع All-film است. و تا سر حد kV و تا میکروفاراد با توان kVar ساخته شده اند.همچنین این خازن ها در ولتاژ و ظرفیت مورد نیاز قابل سفارش می باشند.

شرکت کاپاسیتور پارس از انواع شرکت‌های سازنده خازن در سال با هدف ایجاد کارخانجات صنایع الکتریکی و الکترونیکی بالاخص کارخانه ساخت خازن های صنعتی اصلاح ضریب قدرت آغاز به کار نمود و همزمان با تاسیس شرکت ، قرارداد جهت انتقال تکنولوژی ساخت خازن با کارخانه “

خازن‌ها ادواتی هستند که در ابتدا به منظور ایجاد میدان الکتریکی یکنواخت و پایدار ساخته شدند. امروزه این ادوات برای ولتاژهای جریان مستقیم و جریان متناوب در رنج ولتاژی وسیع ساخته می‌شوند. در این مقاله المان صنعت برتر سپهر قصد داریم به بررسی انواع خازن صنعتی در شاخه قدرت بپردازیم.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر