فروش خازن در قرچک

capacitor-1
capacitor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قرچک همزمان متشکل از بافت شهری و روستایی است.. در محله های قدیمی شهر بافت های فرسوده بیشتری دیده می شود. هر چقدر به سمت محله های جدید این شهر مانند شهرک طلائیه، فرهنگیان، الحدید، یاس سفید و ... میرویم، بافت شهری نوسازی شده است. و نظم و سیاق شهر سازی بیشتر به چشم می خورد. 

بهترین محله هایی که در شهر قرچک تهران واقع شده اند، محله کارگر و محله طلائیه هستند که از لحاظ امکانات مختلف، فول و کامل هستند. باشگاه های ورزشی، پارک های مختلف و امکانات رفاهی مانند فروشگاه ها و مراکز خرید و غیره همگی در قرچک وجود دارند. 

همچنین، در قرچک تهران می توان به مسجدها و حسینیه های مختلفی دسترسی داشت. والدینی که بچه های کوچک دارند، نباید نگران ثبت نام مدرسه های آن ها در محله های مختلف قرچک باشند. زیرا قرچک تهران دارای مدرسه های متنوع دخترانه و پسرانه است..


خازن فشار متوسط دارای سطح ولتاژ بیشتر از ولت بوده که در این سطح از ولتاژ، خازن به شکل روغنی و در دو مدل خازن سه فاز و خازن تک فاز، تولید می گردند. از مهم ترین خاصیت خازن ها می توان به ولتاژ و فرکانس نامی، دمای محیط و کیلووار اشاره نمود. خازن تک فاز در ابعاد و کیلوارهای متفاوتی تولید می شوند.

کیفیت بالا و است.اندارد بین المللی کالای تولیدی این شرکت موجبات حسن شهرت و تشویق و به تبع آن پیشرفت و توسعه کارخانه گردید، تا آنجا که پس از چندی بنا به پیشنهادات و تشویق‌های مسئولین و نیاز مملکت تولید خازن‌های اصلاح ضریب قدرت فشار قوی و فرکانس بالا در دستور کار قرار گرفت. در این راستا با عقد قرارداد جدید با کارخانه “

خازن یکی از اجزای مدارهای الکتریکی است. که تقریبا در تمام تجهیزات الکترونیکی است.فاده می شود.خازن در واقع دو صفحه فلزی است. که به وسیله یک ماده عایق که دی الکتریک نامیده می شود از هم جدا شده اند.خازن در واقع یک منبع ذخیره انرژی در مدارات آنالوگ و دیجیتال است..تفاوت نوع خازن ها بستگی به نوع دی الکتریک بین صفحات دارد.در ادامه چند نوع از خازن های رایج را با هم بررسی می کنیم.



( فروش ) های دیگر