فروش خازن در لواسان

capacitor-1
capacitor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


لواسان جذابیت‌های گردشگری و توریستی زیادی در دل خود جای داده است.. اگر می‌خواهید در فرصت محدود سفر به لواسان از طبیعت این اطراف دیدن کنید خوب است. که بازدید از این مورد را در برنامه خود قرار دهید. کدام مورد؟ الان به شما می‌گوییم.

سد لتیان سومین مورد از مهم‌ترین جاهای دیدنی در سفر به لواسان است. که آب آن از رودخانه ‌های لواسان تأمین می‌شود. شاید علت نام‌گذاری این سد برایتان جالب باشد. زمانی که این سد را به منظور تأمین آب شرب شهر تهران احداث کردند دریاچه‌ای در پشت سد ایجاد شد. با شکل‌گیری این دریاچه روستایی به نام لتیان به طور کامل زیر آب رفت. بعد از این اتفاق نام سد و دریاچه را به نام روستای زیر آب رفته تغییر دادند.

در این مطلب تلاش کردیم تا معرفی کاملی از شهر لواسان داشته باشیم. شهری با جاذبه‌های طبیعی و مذهبی که در میان گردشگران و طبیعت‌گردان بسیار محبوب شده است.. لواسان جزو مقاصد و ییلاقی نزدیک به تهران است. که می‌توان برای یک برنامه سفر یک‌روزه یا دو روزه به آنجا سفر کرد. شاید بتوان زیبایی لواسان را با تعریفی که ناصر خسرو قبادیانی در اولین سفرنامه خود نوشته بیشتر نشان داد که می‌گوید &#; میان ری و آمل کوه دماوند است. مانند گنبدی و آن را لواسان گویند&#;.


تابلوهای بانک خازنی برای جبران توان راکتیو و افزایش ضریب قدرت (ضریب توان) در شبکه‌های توزیع فشار ضعیف بکار برده می‌شوند. بانک‌های خازنی اتوماتیک مجهز به یک رگولاتور (کنترل کننده) ضریب قدرت هستند. این رگولاتور مقادیر شکل موج ولتاژ و جریان و اختلاف زمانی آنها را اندازه گیری کرده و خازن مورد نیاز را تعیین و وارد شبکه می‌نماید.

رسام صنعت ونداد بزرگترین وارد کننده تجهیزات ضد انفجار و ابزار دقیق و همچنین تامیین کننده کلیه تجهیزات تابلو برق ، تجهیزات سیستم ارت ، تجهیزات روشنایی صنعتی ، تجهیزات فشار متوسط ، انواع سیستم کابل و کلیه تجهیزات برق صنعتی، آماده خدمت رسانی به کلیه صنایع وابسته و پیمانکاران می باشد

تابلوهای بانک خازنی در توان‌های راکتیو مختلف و بنابه نیاز مشتریان طراحی و ساخته می‌شوند. لازم به ذکر است. که بانک‌های خازنی اتوماتیک رایج‌ترین و کاربردی ترین وسیله جهت اصلاح ضریب توان شبکه هستند. بنابراین دلایل نصب خازن در یا بانک‌های خازن را می‌توان به دو دسته تقسیم نمود:



( فروش ) های دیگر