مشاوره و اجرا خازن در لواسان

capacitor-1
capacitor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تعداد رودخانه ‌های اطراف لواسان کم نیست؛ اما یکی از مهم‌ترین آن‌ها رودخانه جاجرود است.. این رودخانه از مطرح‌ترین جاهای دیدنی لواسان به حساب می‌آید و بازدید از آن خالی از لطف نیست. این رودخانه از دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی سرچشمه می‌گیرد و حدود کیلومتر طول دارد.

از جاهای دیدنی لواسانات که جزو آثار ملی ایران هستند، می‌توان به محوطه باستانی سر قبر تاج الدین، تپه باستانی ناظم آباد، تپه و عمارت باستانی تنگل خانه، تپه باستانی جوهک، تپه باستانی سر قلعه، تپه باستانی سوزگران، تپه باستانی شیرتازه و تپه باستانی قلیان (فرنگیس) اشاره کرد. تپه‌های دیگری نظیر محوطه باستانی است.په سومه‌وار، تپه‌های باستانی گوشواره، تپه باستانی کلابد و تپه باستانی مرغی نیز در منطقه لواسانات قرار دارند که همگی در فهرست آثار ملی ثبت شده‌اند.

اگر بخواهیم واژه لواسان را دقیق‌تر بررسی کنیم، باید گفت لواسان از دو بخش لو و آسان تشکیل شده است.. «لو» به معنای لبه و تیغه کوه و «آسان» به معنای بالا آمدن و بلند شدن است.. جالب است. بدانید در بعضی از کتاب‌های تاریخی، لواسان را با نام کوشک‌دشت یعنی دشتی با کاخی در میانه آن نامیده‌اند.


این خازن‌ها عموماً در شبکه قدرت و شبکه انتقال است.فاده می‌شوند. است.فاده از آنها به‌صورت موازی در کنار ژنراتورها می‌باشد. خازن‌های فشار قوی را عموماً در فضای باز می‌بینیم. خازن‌های فشار قوی از ظرفیت الی ۵ کیلو وار به‌صورت آرایش شده در سه نوع تابلویی، تانکی و قفسه باز ساخته می‌شوند.

این خازن ها جهت اصلاح ضریب قدرت و فیلتر هارمونیک ها در شبکه برق فشار متوسط مورد است.فاده قرار می گیرند و از تکنولوژی All-Film که فویل آغشته به پلی پروپلین است. است.فاده می کنند که غیر سمی و سازگار با محیط زیست می باشد.الکترود این خازن ها فویل آلومینیوم می باشد که این ساختار سبب حداقل تلفات خازن است..لازم به ذکر است. که خازن های سه فاز اتصال ستاره و خازن های تک فاز اتصال مستقیم دارند همچنین همگی خازن ها مجهز به مقاومت دشارژ داخلی می باشند.همچنین این خازن ها در ولتاژ و ظرفیت مورد نیاز قابل سفارش می باشند.

در این مطلب دفترچه راهنمای رگولاتور بانک خازنی را از انواع برندها جمع آوری کرده‌ایم تا به صورت منسجم و ساده در دسترس شما قرار دهیم و برای دانلود کاتالوگ انواع رگولاتور بانک خازنی و مشاهده تفاوت‌ها و ویژگی‌های هر کدام از...



( مشاوره و اجرا ) های دیگر