فروش خازن در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

capacitor-1
capacitor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


یکی از انواع خازن صنعتی، خازن ساخت شرکت خوشنام آلمانی زیمنس است.. زیمنس یکی از شرکت‌های سازنده خازن در جهان است. . این برند خازن، تحت عنوان صبا و تحت لیسانس زیمنس در ایران تولید می‌شود و خازن‌های سه فاز فشارضعیف که به اسم زیمنس در ایران بیشتر مورد است.فاده قرار می‌گیرند از نوع خازن‌های گازی و خازن‌های خشک سیلندری می‌باشند. این برند از خازن دارای ویژگی های زیر می‌باشد:

قطعه‌ای است. که برای ذخیره انرژی الکتریکی (ولتاژ) توسط میدان الکترواستاتیکی (بار الکتریکی)، در مدار است.فاده می‌شود و با توجه به اینکه بار الکتریکی در خازن ذخیره می‌شود می توان از آن برای ایجاد میدان الکتریکی یکنواخت و پایدار است.فاده کرد. از خازن ها به عنوان فیلتر نیز است.فاده می‌کنند زیرا سیگنال‌های متناوب یا AC را به راحتی عبور می‌دهند ولی مانع عبور سیگنال‌های مستقیم یا DC می‌شوند.

خازن‌ها ادواتی هستند که در ابتدا به منظور ایجاد میدان الکتریکی یکنواخت و پایدار ساخته شدند. امروزه این ادوات برای ولتاژهای جریان مستقیم و جریان متناوب در رنج ولتاژی وسیع ساخته می‌شوند. در این مقاله المان صنعت برتر سپهر قصد داریم به بررسی انواع خازن صنعتی در شاخه قدرت بپردازیم.



( فروش ) های دیگر