مشاوره و اجرا خازن در پیشوا

capacitor-1
capacitor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..

احداث مترو در ورامین، پیشوا و قرچک بیش از ۵ سال قبل آغاز شده و هربار نماینده‌های مجلس از طریق وعده پیگیری آن از مردم رأی گرفتند، اما متولی اجرای این پروژه بارها بین شرکت راه آهن و شرکت مترو دست به دست شده است.، با پیگیری‌های محسن منصوری، است.اندار سابق تهران و معاون فعلی اجرایی رئیس جمهور در سفر اخیر رئیس جمهور اجرای مترو ورامین از راه آهن گرفته و تحویل شرکت مترو تهران شد، که احتمالاً دو سال هم برای تکمیل زمان لازم دارد.

پیشوا آب و هوای معتدل و نیمه‌خشک و در دشت‌ها آب و هوای صحرایی مختص خود را دارد، نسبت به گرمسار و ورامین معتدل تر است. ولی شب‌های زمستانی سردتری دارد. درجه حرارت پیشوا بین - درجه در زمستان و ۵+ درجه در تابستان در نوسان است.. در بهار و پاییز به علت وجود درختان فراوان و مصونیت از آلودگی‌های تهران هوای فرح‌بخش و دلنشینی دارد.


عمل سوئیج کردن خازنها توسط کنتاکتورهایی که بوسیله رگولاتور کنترل می‌شوند، انجام می‌گیرد. موارد کاربرد تابلو‌های بانک خازنی اتوماتیک در کارخانجات بزرگ و کوچک، مجتمع‌های اداری، تجاری، هتل‌ها، بیمارستان‌ها و موارد مشابه است..

 اشنایدر از انواع شرکت‌های سازنده خازن با محصول خازن صنعتی اشنایدر الکتریک برای جبران توان راکتیو در بارهای سلفی، کاهش مولفۀ پس فاز جریان مدار، تنظیم ولتاژ و کاهش تلفات سیستم به دلیل کاهش جریان تصحیح کننده ضریب قدرت است.فاده می‌شود. برخی از مشخصات بارز این برند از خازن‌های صنعتی به شرح زیر است.:

استفاده از خازن به عنوان تولید کننده بار راکتیو به منظور تنظیم، کنترل ولتاژ، جلوگیری از نوسانات قدرت در شبکه‌ها و اصلاح ضریب توان در مصرف کننده‌ها به علت ارزانی و سادگی سیستم آن بسیار متداول است.. است.فاده از خازن‌ها به صورت شنت و سری در شبکه امکان پذیر است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر