فروش خازن در چهاردانگه

capacitor-1
capacitor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.

هر جا که رقابت در میان باشد، همگی سود می برند. هیچ فروشنده ای دوست ندارد به تنهایی در یک بازار بزرگ مشغول فروش باشد، چراکه مشتری به بازاری مراجعه خواهد کرد که فروشندگان زیادی در آن حضور داشته باشند و قدرت چانه زنی او بالا رود.

چهاردانگه بیشتر بخش هاییش که نمایشگاه و فروشگاه ها هستند خیلیی پررفت و آمد هست و بخش های صنعتیش بیشتر کسانی در رفت و امد هستن که در این صنایع مشغول به کار هستن، اما به واقع این بخش از شهر میدونم مشاغل خیلی زیادی رو پوشش داده و از نظر اهمیت در اشتغال خیلی بخش مهمیه


بر همین اساس شرکت پرتو خازن موفق گردیده است. تا محصولات خود را بصورت مستمر به بیش از کشور در اروپا، آسیا و خاورمیانه صادر نماید. رقابت هرگز باعث نگردیده است. تا کیفیت کالاهای ما تغییر کند و همواره در جهت ارتقاء سطح کیفی تلاش می‌کنیم بطوریکه محصولات ما اغلب توسط مشتریان جاری شرکت به مشتریان بالقوه دیگر معرفی و پیشنهاد می‌گردد.

خازن‌های روشنایی تولید شده  شرکت ZEZ Silko  با است.فاده از تکنولوژی روز و منطبق با است.اندارد بین‌المللی EN تولید می‌شود.سیستم دی الکتریک این خازن ها از نوع MKP و خود ترمیم (self healing) می باشد.این خازن ها جهت روشن کردن لامپ‌های تخلیه گازی (هالوژن- بخار جیوه- بخار

قسمت اکتیو خازن شامل دو ورقه نازک آلومینیوم جدا شده توسط لایه‌های کاغذ اشباع شده از روغن عایق و مایع‌های مصنوعی سنتتیک (Synthetic) مانند بنزیل است.. گاه به جای کاغذ از موادی چون پلیپرپیلن (Poly Propylene) نیز است.فاده می‌کنند. این ورقه‌ها چند دور لوله شده و یک واحد خازن را تشکیل می‌دهند، یا تعدادی از این لایه‌ها روی یکدیگر قرار داده شده و آنها را مجموعاً در داخل یک مخزن مملو از مایع عایق، جاسازی کرده و دو انتهای خازن از طریق مقره به محیط خارج هدایت می‌شود. برای حفاظت حرارتی بانک‌های خازنی از بیمتال و رله‌های حرارتی که به بوبین کنتاکتور خازن‌ها فرمان قطع می‌دهند است.فاده می‌شود. تنظیم این رله‌ها در حد / برابر جریان نامی خازن است..



( فروش ) های دیگر