بسته بندی جذاب برای کالاهای خرده فروشی احتمالاً علاقه مصرف کنندگان بالقوه را برانگیخته است.. اگر می خواهید برای لوازم آرایشی، پوشاک، لوازم جانبی تلفن همراه یا سایر محصولات خرده فروشی تبلیغاتی ایجاد کنید، از متن تیزر روی جعبه ها است.فاده کنید تا مشتریان را کنجکاو کنید. اگر بسته بندی برای خریداران جذاب باشد، شاهد افزایش قابل توجهی در فروش خود خواهید بود.
به این سوال نمی توان بطور قاطع پاسخ داد. زیرا که به نوع کالا از نظر جنس کالا، ظرافت، وضعیت حمل و نقل آن و یا نوع مصرف آن بستگی دارد. ممکن است. کالایی بسته بندی خاص و ویژه ای لازم داشته باشد. و یا اینکه بسته بندی آن ساده باشد. به همین دلیل بهتر است.. با مشاوران ما با شماره های
جعبههای کرافت با است.فاده از بسته بندی های مختلف دنیای ما را تغییر میدهند. وقتی نوبت به بستهبندی محصولات میرسد، این جعبهها یکی از اولین انتخابها برای بسیاری از کسبوکارها هستند. اگرچه امروزه انواع بستهبندیها و جعبه آماده در بازار وجود دارد، اما بسیاری از مشتریان همچنان جعبههای بسته بندی ساخته شده از کاغذ کرافت را ترجیح میدهند. اولین نکتهای که برای مشتریان قابل توجه است. توجه به این نکته است. که جعبه کرافت دوستدار محیط زیست است.. این جعبهها کاملا قابل بازیافت هستند. دومین نکته قابل توجه این است. که جعبه آماده کرافت به اندازه کافی مستحکم هستند تا محصولات را با خیال راحت در داخل آنها ارسال کنند.
معمولا رنگ های آبی و سبز برای عطرهای خنک، رنگ های قرمز و نارنجی و بنفش برای عطرهای گرم است.فاده میگردد، عطرها با رایحههای مختلف مشخصه رنگ متفاوتی را دارند که با چاپ رنگی بسته بندی با توجه به رایحه مد نظر می توان در بخش سرعت خرید و فروش و جلوگیری از اتلاف وقت برای مشتریان و خریداران طراحی مناسبی را انجام داد.
در گروه کارگاه های جعبه سازی و کارتن سازی آروین علاوه بر جعبه و کارتن های معمول و متداول در بازار این شرکت با بهره گیری از متخصصان طراحی صنعتی و گرافیک اقدام به ابداعات بی بدیل در زمینه بسته بندی های مختلف نظیر جعبه های کابل مخابراتی j-Y(st)Y و برای اولین بار جعبه خرما به صورت امروزی را تولید و به بازار جهانی عرضه کرده است..