جعبه کارتن در تهران ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Carton box-1
Carton box-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



در دوره رضا شاه دو مسئله مهم را در مدیریت شهری مطرح کرد یکی نقشه خیابان‌ها و دیگری تصویب قانون بلدیه در سال . بر اساس قانون جدید بلدیه تشکیلات شهرداری عبارت بودند از اداره صحه و معاونت عمومی، اداره محاسبات عایدات، اداره امور خیریه، اداره ساختمان و روشنایی میدان‌ها، اداره سجل احوال، احصائیه نشریات، اداره کابینه پرسنل، تنظیمات ملزومات اجرائیات و رسوم. مهم‌ترین نکته این روش‌نامه بند مربوط به انتخاب شهردار بود. قانون جدید بلدیه خودمختاری نسبی شهرداری‌ها را زائل و آنها را به عنوان عمان محلی دولت مرکزی تبدیل کرد. در این بند اختیار انتخاب شهردار به نخست‌وزیر واگذار شد.

طی پژوهشی که به سفارش شورای فرهنگ عمومی در سال ۸ انجام شد و براساس یک بررسی میدانی و یک جامعه آماری از میان ساکنان ۸۸ شهر و حدود روستای سراسر کشور، درصد اقوامی که در این نظر سنجی نمونه‌گیری شد در این است.ان به قرار زیر بود:

در برخی منابع اعلام شده‌است که نخستین بیمارستان تهران، در سال تأسیس شده‌است؛ اما در منابع دیگر اعلام شده‌است که نخستین بیمارستان تهران، در سال ۵۵ با نام مریضخانهٔ دولتی تأسیس شده‌است که نام آن، در سال برای قدردانی از


– جعبه های فوق العاده محکم: کارتن های ۵ لایه در فلوت های BC و EB که درجه مقاومت لبه های آن در برابر مچاله شدگی حداقل ۵ ست (۵ECT ) . وزن آن نباید بیشتر از ۵ کیلوگرم و ابعاد کلی آن بیش از سانتی متر باشد. .آیا از گلبرگ باکس سفارش قالب آماده کارتن را نیز امکان پذیر است.؟

کارتن سازی گلبرگ باکس با است.فاده از ناوگان حمل و نقل مطمئن و است.فاده از ماشین های مناسب حمل کارتن ، اتاق بزرگ توانسته است. محصولات خود را به شهرستان های سرتاسر ایران بدون تغییر در شکل ، کیفیت کارتن و با کمترین قیمت ارسال کند.

کارتن سازی (کارتون سازی) گلبرگ جاوید خدمات متنوعی به مشتریان خود در زمینه چاپ و بسته بندی ارائه می دهد. ما در اینجا برخی از خدمات این مجموعه بزرگ را معرفی میکنم. شرکت صنایع بسته بندی گلبرگ جاوید علاوه بر این بستری را فراهم آورده است. تا مشتریان عزیز بتوانند در کمتر از دقیقه و به صورت آنلاین



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در تهران