جعبه کارتن در ورامین ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Carton box-1
Carton box-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



شیش‌انداز ورامینی از مهم‌ترین و سنتی‌ترین غذاهای ورامین محسوب می‌شود. این غذا برای صبحانه و عصرانه طبخ می‌گردد و مردم برای روزهای پرکار از این غذا میل می‌کردند. این غذای بسیار خوشمزه از موادی شامل پیازداغ فراوان، گردو و تخم‌مرغ تهیه می‌شود.

بهترین فصل سفر به ورامین با توجه به آب و هوای شهر، فصل پاییز و بهار است.. در این فصل‌ها هوای هوا تا حدودی کاهش می‌یابد و خبری از گرمایی خشک ورامین نیست. با توجه به اینکه زمستان‌های ورامین سرد و خشک است.، برای سفر توصیه نمی‌شود. با این‌حال اگر اهل آب‌تنی و شنا هستید، با

یکی دیگر از جاذبه‌های تاریخی شهرستان ورامین، بنای تاریخی قلعه ایرج است.. قلعه ایرج در مجاورت روستای عسگرآباد عباسی و در ضلع شمالی بزرگ‌راه شهدای پرواز شهرستان پیشوا قرار دارد. این قلعه در حقیقت بزرگ‌ترین قلعه‌ خشتی نظامی در ایران محسوب می‌شود. تاریخ ساخت قلعه به دوران ساسانیان بازمی‌گردد و به دلیل فرسایش در حال نابودی است..


به منظور کاهش هزینه ساخت کارتن برای است.ارت آپ ها و تولید کنند گان محترم اطلاعات قالب های موجود در بانک قالب کارتن گلبرگ در  پنلی به نام قالب آماده کارتن در سایت قرار گرفته است.. مشتریان می توانند سایز مورد نیاز خود را در بین قالب های موجود با هر تلرانسی که مد نظر دارند جستجو کنند و آن را سفارش دهند. دقت کنید که است.فاده از قالب کارتن آماده می تواند هزینه اولیه را تا حد زیادی کاهش دهد.

در راستای تحقق اهداف مجموعه و رضایتمندی بیشتر مشتریان تمامی اپراتورها و مسئولین خطوط تولید این کارخانه بصورت اصولی تحت آموزش تخصصی قرار گرفته و تمامی مواد اولیه از ابتدای ورود به کارخانه تحت کنتر ل بوده و می بایست در محدوده کیفی، مورد قبول مسنولین کنترل کیفیت باشند و بطور مرتب در مراحل تولید تحت نظارت و بررسی دقیق کیفی قرار می گیرند. در حال حاضر افتخار همکاری با برندها و کارخانه های بزرگ و کوچک ، صنایع غذایی، شوینده ها و لوازم خانگی را داریم.

در گروه کارگاه های جعبه سازی و کارتن سازی آروین علاوه بر جعبه و کارتن های معمول و متداول در بازار این شرکت با بهره گیری از متخصصان طراحی صنعتی و گرافیک اقدام به ابداعات بی بدیل در زمینه بسته بندی های مختلف نظیر جعبه های کابل مخابراتی j-Y(st)Y و برای اولین بار جعبه خرما به صورت امروزی را تولید و به بازار جهانی عرضه کرده است..



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در ورامین