ظروف بسته بندی در ملارد ( فروش )

Packaging containers-1
Packaging containers-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



ملارد در جلگه و دشتی واقع شده که اطراف آن تمدن های بسیاری از عصر آهن و و تا اشکانیان و ساسانیان ، دوران پیش از تاریخ و حتی دوران اسلامی وجود دارد. مهمترین نقطه تاریخی که در حوزه حریم کنونی ملارد وجود دارد تپه باستانی بالکین در متری جنوب روستای مهرچین است. که وسعتی بیش از هکتار دارد سفال‌های به دست آمده از بالکین نشان از است.قرار فرهنگ عصر آهن ، و را دارد و میتوان گفت تمدنی بیش از هزار ساله دارد

کهبد چندی بعد، سهم دو شریک خود را نیز از آنان خریداری و به تنهایی مالک تمامی اراضی ملارد گردید. اسناد موجود نشان می دهد برخی از کهبد شکایت نموده اند که علی الظاهر به نتیجه نرسیده و کُهبُد پس از مالکیت بر تمامی اراضی با است.فاده از است.عداد و قدرت بالای مردم ملارد در امر کشاورزی، اقدام به گسترش کشاورزی مدرن و ایجاد باغ های بسیار وسیع و تأسیس گاوداری مجهز نمود. کهبد پس از سرنگونی رژیم پهلوی و انقلاب اسلامی از ایران متواری گردید.

شهرستان ملارد از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین و از مغرب با ماهدشت هم‌جوار است.. زلزله مورخ آذر در ساعت : به قدرت ۵٫ ریشتر در عمق کیلومتری زمین به وقوع پیوست و کشته و حدود ۵ زخمی بر جای گذاشت. منطقه سر آسیاب شهرستان ملارد به دلیل بافت شهری فرسوده و ساخت خانه های غیر قانونی و غیر ایمن و تجمع زیاد جمعیت در این منطقه، در برابر زلزله و بلا های طبیعی بسیار آسیب پذیر بوده و باعث نگرانی مردم این منطقه شده است..


شرکت تولیدی امجد پلاستیک، که فعالیت خود را از سال شروع کرده است.، یکی از بهترین تولیدکنندگان صنایع بسته بندی رنگ است. که مجوز خود را از وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت کرده و ظروف بسته بندی پلاستیکی را در راستای تقاضای بازار تولید نموده است.. این ظروف، جهت مصارف صنعتی و جهت بسته بندی رنگ و مواد شیمیایی به کار گرفته می شود.

یکی از مهمترین مزیت هایی که برای ظرف های بسته بندی جار مطرح می شوند است.حکام آنها و بحث عدم آسیب دیدگی آنها می باشد. همچنینی سبک تر بودن این نوع جارها در مقایسه با انواع شیشه ای هم یک مزیت بزرگ محسوب می شود. در صورتی که به دنبال یک مجموعه ی حرفه ای برای خرید

اما این قیمت می تواند به عامل های مختلفی وابسته باشد و با توجه به این عامل ها قیمت نهایی آن ظرف مشخص می شود. یکی از عامل های مهمی که قیمت به آنها بستگی دارد جنس متریال مصرفی است. که برای تولید ظرف از آن است.فاده شده است.. ظرف های یکبار مصرف و یا ظرف های مخصوص بسته بندی می توانند به طور کلی از متریال مختلفی تولید شوند.



( فروش ) های دیگر در ملارد