فوم بسته بندی در فیروزکوه ( فروش )

Foam packaging-1
Foam packaging-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در مسیر جاده فیروزکوه به سمنان و در سمت چپ آن، تپه‌ای به ارتفاع ۸ متر از سطح دریا خودنمایی می‌کند که یکی از قدیمی‌ترین قلعه‌های تهران بر فراز آن قرار گرفته است.. بررسی‌ها نشان می‌دهد که قدمت این قلعه به حدود سال پیش برمی‌گردد و تا دوران تیموریان نیز مورد است.فاده بوده.

با پرداخت کردن هزینه‌ای مناسب، می‌توانید در یکی از بهترین است.خرهای طبیعی اطراف تهران شنا کنید. کافی است. تصور کنید که شنا کردن در آب و هوایی خنک و به دور از شلوغی و دود و دم تهران، چه کیفی دارد تا همین حالا خود را برای این سفر آماده کنید.

برای رسیدن به این غار، یک پیاده‌روی یک ساعت و نیمه در پیش دارید. حدود ساعت باید در روستای هرانده و از میان باغ‌ها و زمین‌های سرسبز عبور کنید تا به دامنه کوهی برسید که غار بورنیک بالای آن قرار دارد. برای رسیدن به غار، نیم ساعت دیگر در کنار رودخانه طی می‌کنید تا به مقصد برسید.


ما در فومیران تولید کننده فوم بسته بندی هستیم. بخش محصولات لیست انواع فوم تولیدی شرکت را در بخش‌های جداگانه دسته‌بندی کرده‌ایم. بدین ترتیب خیلی راحت با ورود به دسته‌بندی مربوطه محصول مدنظر خود را پیدا خواهید کرد. با کلیک روی عکس هر محصول ویژگی‌های آن نمایش داده خواهد شد. به طور دقیق ویژگی‌های هر محصول را مطالعه کنید. هر چیزی که لازم است. شما در مورد محصول را بدانید اعم از ویژگی‌ها و موارد است.فاده آن در سایت نوشته شده تا شما با آگاهی کامل سفارش خود را ثبت کنید. مواد اولیه در تولید هر یک از محصولات مرغوب و باکیفیت بوده و از لحاظ مقاومت و دوام خیالتان راحت باشد.

فوم بسته بندی از فوم با کیفیت EVA تولید می شود که یک محافظت عالی برای محصولات فراهم می کند و خیالتان را از بابت ترس کاهش میزان فروش بخاطر محموله های آسیب دیده راحت می کند. آسیب دیدن محصولات به هنگام جابجایی یک کابوس برای فروشندگان است.. فوم با کیفیت می تواند به عنوان یک ضربه گیر عمل کند و محصولات را در برابر ضربه و سقوط محافظت کند. از مزایای این فوم در کنار محافظت از محصول، اعتباری است. که به برند شما اضافه می کند.

مجموعه تولیدی صنعتی دنافوم با تولید قطعات فومی پاسخگویی مناسب در زمینه صنایع کفپوش تاتامی، کفپوش لاستیکی و گرانولی، ورق فوم eva ، ورق فوم صنعتی و خرج کار و تی ، فوم رول ، فوم گلسازی بلندر، انواع مت یوگا، است.پ ورزشی، تخته شنا، کفپوش مهد کودک، فوم بسته بندی ، فوم قطعه سازی، فوم قطعات صنایع خودرو سازی و نظامی و ده ها مدل فوم می باشد.



( فروش ) های دیگر در فیروزکوه