فوم بسته بندی در چهاردانگه ( فروش )

Foam packaging-1
Foam packaging-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



هنگامی که یک صنعت خاص به یک محدوده کوچک منعطف می شود، پیش نیازهای آن نیز کم کم گرد آن جمع می شوند. مبل و کابیت یکی از پرشمارترین محصولات چهاردانگه تهران هستند. چوب نیز جزو اصلی ترین مصالح در تولید این دو محصول است.. به همین دلیل صنعت چوب در این شهر بسیار پر رونق است..

چهاردانگه شهری است. در است.ان تهران ایران که زیر مجموعه شهرستان اسلامشهر قرار دارد. این شهر در حد فاصل بزرگراه تهران-ساوه و بزرگراه تهران-قم واقع شده است.. در شرق و شمال شرقی چهاردانگه مناطق و شهرداری تهران قرار گرفته است.. بخش جنوب و جنوب شرقی این شهر توسط دهستان خلازیر محدود شده است.. در غرب چهاردانگه شهر اسلامشهر و دهستان بهرام آباد قرار دارد. بخش شمال و شمال غرب این شهر را نیز دهستان فیروز بهرام و روستای شمس آباد پوشش داده است..

گروه ملک آسمان ( دکتر ملک ) فعال در زمینه خرید و فروش و رهن و اجاره انواع کارگاه، سوله، انبار و آپارتمان و اماکن تجاری و خانه های ویلایی است. و با دارا بودن کادری مجرب و تیم های مهندسی و اجرا و بازسازی آماده همکاری برای مشارکت در ساخت و مشاوره برای سرمایه گذاری است.. این گروه دارای دفتر اختصای معلاملات برای افزایش اعتماد شما مشتریان است..


صنعت فوم بر پایه شیمی بنا نهاده شده است.. ساخت فوم بر اساس روش های شیمیایی بر پایه مواد منشعب از پتروشیمی (پالایشگاهی) بوده و به وسیله تجهیزات پیشرفته تولید می گردد. فوم راه حلی جدید در تمامی صنایع ایجاد کرد. به وجود آوردن تخلل در ماده و حباب های بسیار ریزی که در وجود آن نهفته است. باعث است.حکام و افزایش حجم ماده گردید. کاربردهای فراوان فوم در تمامی صنایع پیشرفتی عظیم در صنعت ایجاد کرد. فومیران با دانش و تجربه بالا و صادرات فوم به اقصی نقاط دنیا اعتبار صنعت فوم در ایران و جهان می باشد.

کیسه های حبابی که کیسه های حباب دار نیز نامیده می شوند، نوعی بسته بندی هستند که از بسته بندی حباب دار تشکیل شده است.. در حالی که بسته بندی حباب دار می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، کیسه های حباب دار برجسته ترین آنها هستند. اینها سازندهای کیسه مانندی هستند که از کیسه های پیوسته و پر از هوا ساخته شده اند که اقلام پیچیده شده در آن را بالشتک می کنند.

زمانی که مشتری جعبه ی محصول را باز می کند و می بیند که محصول به صورت دقیق و منظم با فوم بسته بندی شده است.، متوجه می شود که شما در حال انجام اقداماتی برای ارسال سفارش آنها بصورت ایمن هستید. اینکار باعث میشود یک خط اعتماد بین مشتری و شما ایجاد شود و میل شخصی مشتری به خرید از برند و فروشگاه شما افزایش پیدا کند. از دیگر مزایای فوم، مقرون به صرفه بودن آن است.. فوم یک ماده سبک و کم وزن است. که ساخت و سفارشی کردن آن نسبتاً آسان است.. از فوم برای بستن مواد غذایی، و وسایل حساس و&#; است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر در چهاردانگه