کارتن بسته بندی در دماوند ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Carton packaging-1
Carton packaging-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



دماوند یک کوه آتشفشانی مطبق و نیمه‌فعال است. که در دوران چهارم زمین‌شناسی موسوم به دوران هولوسین تشکیل شده و عمر آن با است.فاده از روش کربن حداقل ۸,۵ سال تخمین زده شده‌ است.. وجود چندین چشمه گوگردی و چشمه‌های آب گرم از شواهد نیمه فعال بودن این آتشفشان است.. بیشترین و عمده‌ترین فعالیت آتشفشانی این کوه که باعث شکل‌گیری آن شده، در حدود , سال قبل روی داده است.. قطر دهانه این آتشفشان در حدود متر است. که دریاچه‌ای از یخ آن را پوشانده است..

تاریخ زمین‌شناسی سلسله البرز به نوبه خود بسیار پیچیده‌است؛ به کرات در حین چین‌خوردگی‌ها یا بعد از آن پدیده‌های آتشفشانی ظاهر شده‌اند. مهم‌ترین مرحلهٔ این چین‌خوردگی‌ها به دورهٔ نومولیتیک می‌رسد. فرسایشی که طبیعتاً از بالا آمدن کوه‌ها ناشی می‌گردد بر اثر حرکات زمین و بروز چین‌خوردگیها و گسل‌ها در دورهٔ

روز ملی دماوند هم‌زمان با تیرگان در مازندران با نام تیرماه سیزده شو در شب سیزدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود. انجمن کوهنوردان ایران هر ساله این جشن را در روز سیزدهم تیر در دامنه‌های قله دماوند در شهر رینه لاریجان شهرستان آمل برگزار می‌کنند. این جشن به ثبت ملی نیز رسیده است..


– جعبه های لمینتی: یکی از بسته بندی های قطعات صنعتی هستند که با کارتن های ساده متفاوت است.. یکی از بارزترین دلایل است.فاده از کارتن لمینیتی، میزان بالای مقاومت کارتن نسبت به کارتن های ساده است. . این جعبه ها به دو شکل در بازار عرضه می شوند:

ماشین آلاتی مثل: انواع دستگاه دایکات ( پینگ پنگی، فکی و روتاری)، دستگاه چاپ فلکسو، دستگاه خط و چاک و برش، تسمه کش، منگنه زن، دستگاه لمینت ساز میتوانند از ماشین آلاتی باشند که مورد نیاز یک کارتن سازی میباشد. شما میتوانید برای آشنایی با راه اندازی یک کارتن سازی و انواع دستگاه های آن مقاله زیر را مطالعه کنید.

بعد از این که سفارش کارتن بسته بندی شما عزیزان در وب سایت گلبرگ باکس ثبت شد و کارتن انتخابی برای کارشناسان ما مشخص گردید حداقل دو هفته زمان لازم است. تا طراحی جعبه کامل، ورق و مواد اولیه برای ساخت آن تهیه شوند، چاپ مورد نظر روی آن انجام شود و در نهایت برای برش و قالب زدن نهایی آماده گردند و بعد از طی این مراحل جعبه و کارتن بسته بندی برای تحویل به شما مشتری گرامی آماده است..



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در دماوند