کارتن بسته بندی در شهر ری ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Carton packaging-1
Carton packaging-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



شهر ری یکی از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین شهرهای ایران است. که زمان پدید آمدن به دوران آریایی‌ها باز می‌گردد. بسیاری از ما تا به حال بارها و بارها نام این شهر را شنیده‌ایم اما به طور دقیق نمی‌دانیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد. برای آشنایی با این شهر و تاریخچه آن، تا انتهای این مطلب از

این شرایط آب و هوایی موجب شده تا شهر ری از پوشش جنگلی طبیعی برخوردار نباشد اما در عین حال جنگل‌های دست کاشت آن در حدود هکتار وسعت دارد و با وجود مراتع نسبتا غنی، رتبه چهارم را در میان دوازده شهرستان است.ان تهران، بعد از فیروزکوه، ساوجبلاغ و دماوند، به خود اختصاص داده است.. در شهر ری گیاهان دارویی بسیاری مانند گل گاو زبان، خاکشیر، کرچک، کاسنی و پونه یافت می‌شود.

شهرری جنوبی‌ترین منطقه‌ی تهران محسوب می‌شود که از آب و هوای معتدل و خشک برخوردار است.. دمای هوا در شهرری در گرم‌ترین روز سال به درجه سانتی گراد، و در سردترین روز زمستان به - درجه سانتی گراد می‌رسد. میزان بارش‌های سالیانه در این منطقه به طور میانگین عدد میلی‌متر را نشان می‌دهد. شهرری از لحاظ وسعت رتبه‌ی چهارم از میان شهر است.ان تهران را به خود اختصاص داده است.. میزان ترافیک شهرری در مقایسه با سایر مناطق تهران از وضعیت بهتری برخوردار است. و با رویکرد جدید شهرداری منطقه‌ی بهبود پیدا کرده است..


بعد از این که سفارش کارتن بسته بندی شما عزیزان در وب سایت گلبرگ باکس ثبت شد و کارتن انتخابی برای کارشناسان ما مشخص گردید حداقل دو هفته زمان لازم است. تا طراحی جعبه کامل، ورق و مواد اولیه برای ساخت آن تهیه شوند، چاپ مورد نظر روی آن انجام شود و در نهایت برای برش و قالب زدن نهایی آماده گردند و بعد از طی این مراحل جعبه و کارتن بسته بندی برای تحویل به شما مشتری گرامی آماده است..

معمولا کارخانه کارتن سازی علاوه بر محصولات آماده، محصولاتی اختصاصی نیز بر اساس سفارش و سلیقه ی مشتری تولید می کند. اگر قصد سفارش کارتن بسته بندی با تیراژ کم را دارید، مقدار هزینه ای که می خواهید برای این کار اختصاص دهید را بررسی کنید و با توجه به ارزش محصول خود، کارتن مناسبی انتخاب کنید. اگر به دنبال جذب مشتری برای محصول خود هستید از طرح ها و شعارهای جذاب بر روی کارتنهای بسته بندی محصولات خود است.فاده کنید.

درود کاربر گرامی ما در مجموعه گلبرگ باکس طراحی کارتن رو هم انجام می دیم همچنین یک سری قالب اماده هم داریم که در صورت تمایل برای کاهش هزینه های طراحی می توانید از این قالب های اماده کارتن است.فاده کنید. برای دیدن قالب های اماده از منوی اصلی سایت، وارد صفحه بانک قالب ها شوید



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر ری