کارتن بسته بندی در شهر سنگ تهران ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Carton packaging-1
Carton packaging-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



گفته می شود سرانه مصرف سنگ‌های ساختمانی ایران در رتبه نخست جهانی قرار دارد بنابراین برای رفع این نیاز در شهر‌ها، بازار‌های سنگ کوچک و بزرگی تشکیل شده اند که نقش واسطه را بین کارخانه‌های سنگبری و مصرف کنندگان ایفا می کنند.

فروش سنگ طبیعی در غرفه های یک بازار سنگ به مراتب بیشتر از انبارهای سنگ تکی است. و اغلب خریداران نیز ترجیح می دهند به جای مراجعه به چندین نمایشگاه یا انبار مختلف، به یک بازار سنگ مراجعه کرده تا بتوانند از بین تنوع بی شمار سنگ های طبیعی، سنگ دلخواه خود را خریداری نمایند.

در بازار سنگ شمس آباد می توان کیلومترها زیبایی طبیعی برآمده از دل کوه ها و اعماق ناشناخته زمین را، یک جا از نظر گذراند، بی آنکه زمانی به بیهودگی سپری شده باشد؛ چرا که با حضور در این بازار بزرگ سنگ، علاوه بر لذت تلفیق صنعت انسانی و هنر طبیعی، بدون شک، سنگ مورد نظر خود را نیز خواهید یافت.


-چاپ فلکسو یک فرایند چاپ به وسیله یک صفحه انعطاف پذیر بنام کلیشه چاپ است. که خود کلیشه از جنس ژلاتین بوده که عمل چاپ را انجام میدهد. قیمت کلیشه چاپ با مقدار ژلاتین مصرفی و تعداد رنگ های مصرف شده محاسبه می شود و در تعریف کلی از چاپ فلکسو می توان گفت چاپ مستقیم بر روی کارتن است..

سلام روز بخیر چندین کارخانه تولید مواد غذایی داریم، میخواییم برای برخی از تولیداتمون از بسته بندی کارتنی است.فاده کنیم، میخوام بدونم شما خودتون هم کارتن طراحی میکنید یا فقط تولید کارتن رو انجام میدید و ما باید طراحی رو به مجموعه دیگری بسپریم؟

یکی از ویژگی های بسته بندی کارتن کالاها، ارائه اطلاعاتی در مورد کالای مورد نظر است.. این اطلاعات می تواند بسته به نوع کالای مورد نظر متفاوت باشد. طرز است.فاده، نحوه نگهداری، مشخصات کالا، ترکیبات، تاریخ تولید و تاریخ انقضا و بسیاری موارد دیگر که می توان از این طریق به مشتری ارائه کرد .



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در شهر سنگ تهران