کارتن بسته بندی در پاکدشت ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Carton packaging-1
Carton packaging-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



هدف اصلی کارناوال این است. که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

پاکدشت را که هم‌اکنون می‌بینیم، در اصل شامل شماری روستا و شهر است. که در دوران باستان روستاهایی در دشت ری بوده‌اند. تاریخی کهن در دل خود دارد که بیانگر گذار اقوام مختلف و مهاجرت آنان از سرزمین‌های دور به این دیار و یادآور جنگ‌ و ستیز مکرر گروه‌های اجتماعی از اقوام گوناگون و شخصیتهای شهیر تاریخ می‌باشد.


آسان پک جهت تکمیل تولیدات خود و به منظور رفع نیاز کشاورزان و صادرکنندگان کشور اقدام به راه اندازی بخشی مجزا جهت تولید کارتن های سبدی کرده است.. ماشین آلات در این قسمت به صورت تخصصی به تولید کارتن های  سبدی به دو نوع ستون دار و بی ستون اختصاص داده شده‌اند .

 ابزار اندازه گیری به عنوان بخشی از دستگاه پردازش متصل است. و در صورت وجود انحراف در اندازه گیری ها از است.انداردهای تعیین شده ، مقوا اجازه نمی دهد که به فرآیند بعدی برود. با توجه به فرآیند تولید کارآمد ، ضایعاتی ای که از این فرآیند تولید می شود بسیار کم است.. فرآیند تولید کارتن طی چندین سال گذشته هیچ تغییر عمده ای نداشته است. زیرا فرآیندهای مختلف است.اندارد شده اند و برای تولید کارتن های با کیفیت کالیبره شده اند.

– جعبه های لمینتی: یکی از بسته بندی های قطعات صنعتی هستند که با کارتن های ساده متفاوت است.. یکی از بارزترین دلایل است.فاده از کارتن لمینیتی، میزان بالای مقاومت کارتن نسبت به کارتن های ساده است. . این جعبه ها به دو شکل در بازار عرضه می شوند:



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در پاکدشت