کارتن بسته بندی در پردیس ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Carton packaging-1
Carton packaging-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



همین موضوع سبب شده که تا به امروز سطح کیفی سکونت در اونها به حد ایده‌آلی برسه. چرا که علاوه بر وجود انواع امکانات، فاز‌های ، و در بهترین موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی شهر پردیس تهران هم هستن که در بین اونها، فاز هم لقب بهترین‌ رو به خودش اختصاص داده. 

در کل، در فازهایی با شرایط ایده آل‌تر و امکانات بیشتر، مثل فاز ، و پردیس، قیمت آپارتمان بیشتر است.. هر چند که در فازهای ، ، و واحدهایی با متراژ کمتر و قیمت مناسب‌تر میشه یافت و نیاز تمام طیف متقاضیان مسکن در پردیس‌ رو برآورده کرد.

در رابطه با خانه‌های ویلایی و آپارتمان‌های شخصی‌ساز که خیلی مشکلی وجود نداره و نسبت به بودجه و هدفتون میتونین خانه‌ی موردعلاقه خودتون‌ رو بسازین. اما در مورد مسکن مهر باید بسیار دقت کنین چون کوچکترین اشتباه، کافی‌ست تا شما هم جزء افراد ناراضی در این منطقه به شمار بیاین. برای خرید مسکن مهر باید به چند نکته حتما توجه کنین. 


ماشین آلاتی مثل: انواع دستگاه دایکات ( پینگ پنگی، فکی و روتاری)، دستگاه چاپ فلکسو، دستگاه خط و چاک و برش، تسمه کش، منگنه زن، دستگاه لمینت ساز میتوانند از ماشین آلاتی باشند که مورد نیاز یک کارتن سازی میباشد. شما میتوانید برای آشنایی با راه اندازی یک کارتن سازی و انواع دستگاه های آن مقاله زیر را مطالعه کنید.

درود کاربر گرامی ما در مجموعه گلبرگ باکس طراحی کارتن رو هم انجام می دیم همچنین یک سری قالب اماده هم داریم که در صورت تمایل برای کاهش هزینه های طراحی می توانید از این قالب های اماده کارتن است.فاده کنید. برای دیدن قالب های اماده از منوی اصلی سایت، وارد صفحه بانک قالب ها شوید

جعبه مقوایی دو جداره از دو ورق مقوایی موج دار و سه ورق مقوایی صاف تشکیل شده است. به طوری که در بالا و پایین و بین ورق های موج دار، از ورق صاف است.فاده شده است.. این جعبه ها بسیار محکم بوده و به دلیل است.حکام بالا برای جا به جایی اجسام سنگین مناسب می باشد. نوعی از جعبه های دو جداره با است.حکام ویژه برای صادرات و ارسال اجسام سنگین است.فاده می شود. در تولید کارتنهای بسته بندی با افزودن ورق موج دار و ورق صاف، مقوای سه، پنج و هفت جداره نیز تولید می شود. از این جعبه ها در موارد خاص و برای بسته بندی کالاهای سنگین و ارزشمند است.فاده می شود.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در پردیس