کارتن بسته بندی در پیشوا ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Carton packaging-1
Carton packaging-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..

زمین حاصلخیز و کشاورزی مناسب زمینهٔ مناسبی برای دامپروی به‌حساب می‌آید که به‌خوبی در این منطقه مهیاست. در پیشوا ۵واحد دامداریِ پرواری، فرصت پرورش بیش از راس دام را فراهم آورده‌است که از آن‌ها سالانه حدود ۵تن

نواحی پیشوا شامل کوی‌ها و محله‌های قدیمی شهر و شهرک‌های بعضاً تازه تأسیس و در حال توسعه هستند که همگی در قالب یک منطقه شهرداری اداره می‌شود. بعضی از این محلات قبلاً روستا بوده‌اند اما امروز جزء شهر پیشوا محسوب می‌شوند. نواحی مختلف شهر پیشوا عبارتند از:


از دیگر توانایی‌های منحصر به فرد در این بخش می‌توان به ماشین آلات فرانسوی جهت تولید کارتن های دایکاتی با مساحت بالا اشاره کرد. این ماشین‌ها با سرعت , شیت در ساعت امکان چاپ فلکسو تا رنگ با رزولوشن LPI را نیز فراهم می‌کنند.

کارتن های دایکاتی به وسیله قالب های تیغ دار تولید می شوند. ویژگی متمایز کننده ی این کارتن این است. که می توان با آن کارتن هایی کوچک و متوسط تولید کرد و همچنین به عنوان یک بسته بندی زیبا و جذاب به کار می رود. این کارتن ها بیشتر برای بسته بندی قطعات صنعتی تقریبا کوچک مناسب هستند.

-چاپ فلکسو یک فرایند چاپ به وسیله یک صفحه انعطاف پذیر بنام کلیشه چاپ است. که خود کلیشه از جنس ژلاتین بوده که عمل چاپ را انجام میدهد. قیمت کلیشه چاپ با مقدار ژلاتین مصرفی و تعداد رنگ های مصرف شده محاسبه می شود و در تعریف کلی از چاپ فلکسو می توان گفت چاپ مستقیم بر روی کارتن است..



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در پیشوا