کارتن در غرب تهران ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Carton-1
Carton-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



خیابان ستارخان، خیابان دریان نو، خیابان پاتریس لومومبا، خیابان بهبودی، خیابان سازمان آب، خیابان نصرت، خیابان حبیب‌الله و خیابان شادمهر از مهم‌ترین خیابان‌های محله ستارخان هستند. ستارخان از شرق به جمشیدیه، از شمال به محله گیشا، از غرب به محله طرشت و جنوب به منطقه امیرآباد محدود می‌شود.

وضعیت شهرک غرب از لحاظ حمل و نقل عمومی بسیار مطلوب است. در میدان صنعت این محله ایستگاه تاکسی قرار دارد، ترمینال تاکسی واقع در این محله این امکان را برای شما فراهم میکند که به بیشتر نقاط تهران دسترسی داشته باشید اما تنها ایستگاه تاکسی نیست این منطقه دارای چندین ایستگاه اتوبوس هم هست از همه مهتر شهرک غرب دارای ایستگاه مترو واقع در میدان صنعت است..

از مهم‌ترین خیابان‌های پاسداران می‌توان به نگارستان، بوستان، اختیاریه، هروی، فرخی یزدی، گل نبی، ضرابخانه، بهستان، حصار بوعلی، شهرک شهید چمران، کلاهدوز، دروس، بهارستان، فرمانیه، لسانی، احتشامیه و اقدسیه اشاره کرد. افرادی که قصد «


شرکت کارتن صنعت نیا با الهام از روشهای اصولی عملکرد شرکت های معتبر ژاپنی و اروپایی در زمینه تولید و ارائه خدمات همواه سعی دارد در ارائه سرویس و خدماتی شایسته جهت رضایتمندی مشتریان ارزشمند خود دارد. در این راستا امید است. در تعامل با شرکت ما نظم، پایبندی به تعهدات و کیفیت متفاوت را تجربه نمایید.

ماشین آلاتی مثل: انواع دستگاه دایکات ( پینگ پنگی، فکی و روتاری)، دستگاه چاپ فلکسو، دستگاه خط و چاک و برش، تسمه کش، منگنه زن، دستگاه لمینت ساز میتوانند از ماشین آلاتی باشند که مورد نیاز یک کارتن سازی میباشد. شما میتوانید برای آشنایی با راه اندازی یک کارتن سازی و انواع دستگاه های آن مقاله زیر را مطالعه کنید.

صنعت کارتن یکی از صنایع زیر مجموعه چاپ و بسته بندی میباشد که تولید انواع جعبه و کارتن بسته بندی در آن انجام میگیرد. درون یک کارخانه کارتن سازی باید یکسری از نکات را سرلوحه کار خویش قرار دهید تا بتوانید در این صنعت موفق باقی بمانید.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در غرب تهران