کارتن در لواسان ( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت )

Carton-1
Carton-2
021-56230291 021-56230292
09121031162



یکی از پارک‌های جنگلی لواسان که در میان گردشگرن بسیار محبوب شده، پارک جنگلی لواسان است. که با نام پارک غزال هم شناخته می‌شود. پارک جنگلی در کیلومتری جاده تلو قرار دارد و در روزهای آخر هفته بازدیدکنندگان بسیار به آنجا می‌روند. پوشش حیوانی موجود در پارک لواسان شامل شغال، روباه، عقاب، کبک و قرقی می‌باشد که از دیگر جاذبه‌های این پارک محسوب می‌شود.

نژاد مردم بومی شهر لواسان و دیگر مناطق آن، آریایی و از شاخه ماد‌ها‌ است. که البته با گذشت زمان و مهاجرت اقوام ایرانی  در این منطقه، نژادهای دیگری هم در لواسان ساکن شدند. در گذشته مردم لواسان به زبان تاتی صحبت می‌کردند، اما به مرور زمان و تبدیل شدن لواسان به شهر، اکثر ساکنینش به جز اقوام قدیمی آن، به زبان فارسی معمولی صحبت می‌‌کنند.

از جاهای دیدنی لواسانات که جزو آثار ملی ایران هستند، می‌توان به محوطه باستانی سر قبر تاج الدین، تپه باستانی ناظم آباد، تپه و عمارت باستانی تنگل خانه، تپه باستانی جوهک، تپه باستانی سر قلعه، تپه باستانی سوزگران، تپه باستانی شیرتازه و تپه باستانی قلیان (فرنگیس) اشاره کرد. تپه‌های دیگری نظیر محوطه باستانی است.په سومه‌وار، تپه‌های باستانی گوشواره، تپه باستانی کلابد و تپه باستانی مرغی نیز در منطقه لواسانات قرار دارند که همگی در فهرست آثار ملی ثبت شده‌اند.


-چاپ فلکسو یک فرایند چاپ به وسیله یک صفحه انعطاف پذیر بنام کلیشه چاپ است. که خود کلیشه از جنس ژلاتین بوده که عمل چاپ را انجام میدهد. قیمت کلیشه چاپ با مقدار ژلاتین مصرفی و تعداد رنگ های مصرف شده محاسبه می شود و در تعریف کلی از چاپ فلکسو می توان گفت چاپ مستقیم بر روی کارتن است..

شرکت کارتن صنعت نیا با الهام از روشهای اصولی عملکرد شرکت های معتبر ژاپنی و اروپایی در زمینه تولید و ارائه خدمات همواه سعی دارد در ارائه سرویس و خدماتی شایسته جهت رضایتمندی مشتریان ارزشمند خود دارد. در این راستا امید است. در تعامل با شرکت ما نظم، پایبندی به تعهدات و کیفیت متفاوت را تجربه نمایید.

صنعت کارتن یکی از صنایع زیر مجموعه چاپ و بسته بندی میباشد که تولید انواع جعبه و کارتن بسته بندی در آن انجام میگیرد. درون یک کارخانه کارتن سازی باید یکسری از نکات را سرلوحه کار خویش قرار دهید تا بتوانید در این صنعت موفق باقی بمانید.



( فروش, مشاوره و اجرا, تولید و ساخت ) های دیگر در لواسان