یونولیت بسته بندی در شهرک صنعتی فیروزکوه ( فروش )

Unolite packaging-1
Unolite packaging-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



یکی از شهرک های صنعتی تهران که در مجاورت شهرستان فیروزکوه قرار دارد شهرک صنعتی فیروزکوه است. که حدود هکتار وسعت دارد و قرارداد در این شهرک صنعتی منعقد شده است.. هم اکنون واحد صنعتی در این شهرک مشغول به کار هستند و حتی می توانند شروع به فعالیت کنند.

شهر صنعتی فیروزکوه در است.ان تهران و شهرستان تهران واق شده است. .که از مساحت کل ۵ هکتار برخوردار است..قراردادهای منعقد شده و واحدهای صنعتی این شهرک واحد است. که این واحد به بهره برداری رسیده اند. لازم به ذکر است. که طرح در شهرک صنعتی فیروزکوه در حال ساخت است.

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.


همانطور که گفته شد یونولیت های بسته بندی کاربردهای متعددی دارند و در اشکال مختلفی مانند یونولیت ورقه ای و یونولیت های سفارشی وجود دارند. برای خرید این مواد باید به فاکتورهای مختلفی توجه شود که مهم ترین آنها شامل موارد زیر هستند:

ضایعات پلاستوفوم در شرکت صبافوم به دوشکل سرد و گرم بازیافت میگردد. که پس از خرید ضایعات یونولیت و حمل آن ، کل مقدار ضایعات یونولیت به پروسه تولید باز خواهد گشت . از این محل صرفه جویی در مصرف مواد جدید و آلوده شدن بیشتر زمین به عمل خواهد آمد.

کارخانجات و تولید کنندگان لوازم گرمایشی و سرمایشی برای عایق شدن محصولات خود در جداره های آنها از یونولیت فشرده عایق است.فاده میکنند این عمل باعث می شود بازدهی این نوع دستگاه ها به طرز چشمگیری بالاتر رفته و از هدر رفتن انرژی هم جلوگیری شود در ضمن برای جا به جایی و حمل این محصولات از یونولیت ورقه ای فشرده جهت بسته بندی است.فاده می گردد.



( فروش ) های دیگر در شهرک صنعتی فیروزکوه