قفسه انباری در بازار لاله زار ( فروش, مشاوره و اجرا )

Storage shelf-1
Storage shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425




شرکت مدرن سازن بریس در سال به صورت رسمی تاسیس گردید . حوزه فعالیت این شرکت فروش قفسه انباری ، قفسه فلزی ، قفسه فروشگاهی و اجرا و نصب قفسه بندی انباری و قفسه بندی فلزی میباشد .مدرن سازان بریس با کسب تجربه سالهای متمادی و حضور در بازار های داخلی و خارجی بهترین کیفیت قفسه انباری را به شما مشتری گرامی عرضه مینماید .

قفسه‌ بندی اصولی و نصب است.اندارد قفسه‌ صنعتی عامل مهمی جهت ایمنی تجهیزات انبار و کارکنان است. که متاسفانه در برخی موارد مشاهده شده که از سوی مدیران انبار ها نادیده گرفته می شود. نصب غیر است.اندارد قفسه‌ فلزی، در درجه اول سلامت و امنیت کارکنان را به خطر می‌اندازد و در وحله بعدی خسارت‌های فراوان مالی را به‌دنبال خواهد داشت.

مجموعه رادان صنعت شرق می کوشد قفسه های انبار را با کیفیت بالا و از بهترین مواد اولیه تهیه نماید تا قدرت تحمل بار آن ها افزایش یابد. از این رو صاحبان انبارهای صنعتی می توانند اطمینان داشته باشند؛ قفسه های انبارشان بسیار مقاوم هستند و تا وزن اعلام شده از سوی متخصصان رادان صنعت، توانایی تحمل بار را دارند. نکته دیگری که باید بیان کنیم قیمت قفسه انبار ساخت این شرکت است. که بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در بازار لاله زار