قفسه انباری در دیزین ( فروش, مشاوره و اجرا )

Storage shelf-1
Storage shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



فرق تله کابین با انواع تله‌های موجود در پیست اسکی دیزین این است. که به جای نیمکت‌های ساده و شناور در آسمان، شما در ارتفاعات چندین متری روی صندلی‌های خود در کابین‌هایی نشسته‌اید که از ایستگاهی به ایستگاه دیگر که ویژگی‌های متفاوتی به لحاظ ارتفاع و دسترسی دارند می‌روید.

وجود امکانات رفاهی خوب، حرفه‌ای و باکیفیت، به‌همراه هوای عالی و پاک، دهکده دیزین را به مجموعه گردشگری چهارفصل درجه یک تبدیل کرده‌اند. در جنوب پیست اسکی دیزین مسجدی ساخته شده است.. مجموعه دهکده دیزین دو پارکینگ دارد. پارکینگ پایین رایگان و درمسیر کندوان با ارتفاع ۵ متری است. و پارکینگ بالا در مسیر لشکرک با ارتفاع , متر قرار دارد. ورودی پارکینگ بالا در سال ، مبلغ هزار تومان است..

پدر این روستا، خانه‌های نوساز و زیبا را می‌بینید که با خانه‌های شهری تفاوتی ندارند. در اطراف این روستا نیز، رودخانه وارنگه رود جریان دارد. این روستا، در واقع دره‌ای است. که در میان‌کوه‌ها و قله‌های اطراف خود، محاصره شده است.. همین موضوع باعث می‌شود که طبیعت آن، اسرارآمیز و در عین حال شگفت‌آور باشد.


در سیستم قفسه صنعتی اجناس با وزن و حجم بالا بارگزاری میشود.در این نوع قفسه بندی نسبت به نوع کالا ، نوع قفسه بندی نیز تغییر میکند. در این خصوص قبل از هرگونه سفارش حتما باید با کارشناسان شرکت مشورت و محل به طور دقیق اندازه گیری و مورد بررسی قرار گیرد تا بهترین سازه مورد نیاز آن شرکت معرفی و نصب گردد.

 چه به قفسه‌ صنعتی انبار یا قفسه‌بندی اداری برای تجارت خود نیاز داشته باشید، یا به قفسه‌های ذخیره‌سازی قابل اعتماد برای گاراژ، سوله یا کارگاه نیاز داشته باشید، میتوانید از طریق  مجموعه  پرشین راک برای انجام طراحی و تولید محصول مورد نظرتان اقدام کنید.

در حالی که راه حل های ذخیره سازی است.اندارد به طور کلی مقرون به صرفه تر هستند، آنها محدودیت هایی دارند. هنگامی که یک انبار به ظرفیت کامل خود فشار می آورد، قفسه بندی پویا ارزش افزوده ای را ارائه می دهد زیرا می توانید از فضا به طور موثرتری است.فاده کنید. قفسه دینامیک یک سیستم کم تعمیر و کارایی بالا است. که بهره وری را بهبود می بخشد، دسترسی را افزایش می دهد .



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در دیزین