قفسه انباری در شهرک صنعتی خوارزمی ( فروش, مشاوره و اجرا )

Storage shelf-1
Storage shelf-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک خوارزمی در تاریخ // با مساحتی بالغ بر هکتار تأسیس و تا به امروز حدود . هکتار واگذار شده است.. همین طور تعداد قراردادهای به نتیجه رسید نیز به قرارداد رسیده است.. همچنین باعث اشتغال به کار نفر در این شهرک شده است..

شهرک صنعتی خوارزمی در فاصله نسبتا زیادی از تهران واقع شده است.. اما احداث جاده کمربندی پاکدشت که دقیقا از مقابل این شهرک می گذرد، یک پروژه ملی بسیار بزرگ است. که فاصله تهران تا این شهرک صنعتی را به حدود دقیقه کاهش می دهد. این شهرک در مجاورت اتوبان و آزادراه تهران &#; مشهد قرار دارد و عرض . کیلومتری آزادراه فضای مناسبی را برای تبلیغات صنعتگران ایجاد کرده است..  به همین دلیل وزیر راه و شهرسازی راه های مختلفی را برای تامین هزینه های اضافی ساخت این جاده بررسی کرده و با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور، بیش از کیلومتر ساخته شده است..


شرکت نیکان تک ایرانیان که در زمینه تولید اتصالات و شیرآلات نفتی فعالیت می نماید جهت افزایش ظرفیت و است.فاده حداکثری از فضای انبارهای خود واقع در شهرک صنعتی پرند، اقدام به تجهیز و قفسه بندی مجموعه انبارهای خود نمود. به همین منظور این شرکت جهت نگهداری اقلام و کالاهای مد نظر، از سیستم قفسه […]

به این محصول، قفسه بندی بایگانی ریلی نیز گفته می شود توسط یک راهروی متحرک امکان است.فاده حداکثری از فضای موجود را فراهم می‌آورد، بیشترین موارد است.فاده این نوع قفسه بندی در واحدهای مالی، بانک‌ها و مؤسسات مالی، واحدهای بایگانی با حجم مختلف، کتابخانه‌ها و سایر فضاها است.. ایمنی و محفوظ بودن طبقات این سیستم باعث شده بخش مهمی از بازار را به خود اختصاص دهد.

قفسه‌ بندی اصولی و نصب است.اندارد قفسه‌ صنعتی عامل مهمی جهت ایمنی تجهیزات انبار و کارکنان است. که متاسفانه در برخی موارد مشاهده شده که از سوی مدیران انبار ها نادیده گرفته می شود. نصب غیر است.اندارد قفسه‌ فلزی، در درجه اول سلامت و امنیت کارکنان را به خطر می‌اندازد و در وحله بعدی خسارت‌های فراوان مالی را به‌دنبال خواهد داشت.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی خوارزمی