قفسه بندی در اسلامشهر ( فروش, مشاوره و اجرا )

categorizing-1
categorizing-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



سفیر سابق دولت آمریکا در سازمان ملل که اخیرا نامزدی‌اش برای انتخابات ریاست جمهوری سال را اعلام کرد، در سخنرانی به مناسبت شروع کارزار انتخاباتی‌اش عملا سلامت عقلی جو بایدن رئیس جمهوری ۸ ساله فعلی آمریکا و دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق ساله آمر&#;

تاکنون اثر تاریخی و باستانی شهرستان اسلامشهر در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب و رشته قنات‌های جاری آن و همچنین نزدیکی آن به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌است، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.

از این شهرستان تاکنون اثر تاریخی و باستانی در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌ است.. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین‌های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه‌های پرآب، رشته قنات‌های جاری و نزدیکی به تهران از دیرباز مورد توجه بوده‌است. محوطه باستانی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری‌های غیرمجاز آسیب دیده‌، دارای کهن‌ترین دوره تاریخی است. که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می‌رسد.


پروژه قفسه بندی فروشگاهی تجهیز فروشگاه اتکا مشهد که از نوع قفسه فروشگاهی میباشد در سال توسط شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق اجرا گردیده است.. این پروژه قفسه بندی فروشگاهی با است.فاده از بهترین نوع قفسه در سیستم قفسه فروشگاهی انجام و تحویل گردیده است. و از کیفیت بالایی برخوردار میباشد. شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق بعنوان تولیدکننده برتر ایران در زمینه های مختلف قفسه بندی ، قفسه فروشگاهی ، قفسه انبار و انواع دیگر قفسه با است.اندارد های روز اروپا میتواند بهترین انتخاب برای ارائه سیستم های متنوع قفسه بندی به شما عزیزان باشد.

قفسه بندی پالت راک Pallet Shelving Rock متداول ترین قفسه بندی در قفسه انبار برای نگهداری اقلام سنگین و حجیمی است. كه در پالت یا پالت دیواره دار قرار می گیرند و در این قفسه پالت راک اقلام توسط ماشینهای حمل بار لیفتراک، در قفسه انبار گذاشت و برداشت می‌شوند. به عبارت دیگر قفسه بندی پالت راک مناسب ذخیره سازی اقلام سنگین و نیمه سنگین می باشد. تنها تفاوت میان قفسه های پالت راک و مدل پانل راک در است.فاده از کفپوش طبقات می باشد که قفسه های پالت برخلاف سیستم پانل راک فاقد کفپوش در طبقات می باشند.

آیا تاکنون از خود پرسیده اید که چرا قفسه بندی فلزی اهمیت دارد؟ امروزه در عصر تکنولوژی، هر وسیله ای برای حل مسئله و مشکلی ساخته شده است.. مثلا برای برقراری ارتباط از راه دور، تلفن همراه؛ برای مسئله حمل و نقل و جابجایی، ماشین و سایر وسایل حمل و نقل و نیز برای مشکل کمبود فضا نیز سیستم های 



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در اسلامشهر