قفسه بندی در شهرک صنعتی چرمشهر ( فروش, مشاوره و اجرا )

categorizing-1
categorizing-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

شهرک صنعتی چم شهر در تاریخ // با مساحت تقریبی هکتار تاسیس و شروع به کار کرد و تا امروز مساحتی بالغ بر / هکتار واگذار شده و قرارداد منعقد و واحد به بهره برداری رسیده است.. و باعث شده است. هزار و نفر در این شهرک صنعتی مشغول به کار شوند.

این شهرک جزو بزرگترین شهرک های صنعتی تهران است. که با ساخت سوله‌هایی برای تولید چرم تاسیس و فعالیت می کند. شهرک صنعتی چرمشهر در حاشیه شهر تهران در شهرستان ورامین واقع شده است.. شهرک صنعتی چرمشهر یکی از شهرک صنعتی ورامین است. که با ظرفیت اشتغال هزار نفر در این شهرک راه اندازی شد که زمینه اشتغال بیشتر جوانان و کاهش بیکاری را فراهم کرده است..


در اینجا ذکر این نکته خالی از لطف نیست، که به کمک قفسه بندی انبار می توانید فضای بیشتری برای ذخیره سازی کالاهای خود داشته باشید. ضمن اینکه با است.فاده از این تجهیزات، سوله انبار شما بسیار منظم و مرتب شده و کالاها در بهترین شرایط ممکن نگه داری می شوند. بدین صورت میزان خسارات وارده به مجموعه شما از طریق آسیب دیدن اجناس ذخیره شده بسیار کاهش یافته و در دراز مدت سود قابل توجهی عایدتان خواهد شد.

پروژه قفسه بندی سازمان میادین تهران که از نوع قفسه فروشگاهی می باشد در سال توسط شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق اجرا گردیده است.. این پروژه قفسه بندی فروشگاهی با است.فاده از بهترین نوع قفسه در سیستم قفسه فروشگاهی انجام و تحویل گردیده است. و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. شرکت تولیدی و صنعتی رادان صنعت شرق بعنوان تولیدکننده برتر ایران در زمینه های مختلف قفسه بندی، قفسه فروشگاهی، قفسه انبار و انواع دیگر قفسه با است.اندارد های روز اروپا میتواند بهترین انتخاب برای ارائه سیستم های متنوع قفسه بندی به شما عزیزان باشد.

 ممکن است. قفسه پرچ بدون پیچ و مهره را سفارش داده باشید و مونتاژ آن را آسان تر کرده باشید. قفسه پرچ بدون پیچ و مهره می تواند تا پوند را تحمل کند. ترکیب قفسه بندی تک پرچ و دو پرچ دارای یک تیر متقاطع است. که توسط دو یا چهار پرچ محکم می شود. پرچ تکی می تواند پوند را تحمل کند، اما پرچ دوتایی وزن را بیش از دو برابر می کند. به دلیل چهار پرچ و تیر متقاطع، پوند را تحمل می کند. گاهی اوقات داشتن محصولی با وزن سبک تر در فضای بزرگتر به وزن سنگین در یک قفسه ترجیح داده می شود - دلیل دیگری که چرا قفسه های فلزی همه کاره هستند - شما یک انتخاب دارید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهرک صنعتی چرمشهر