قفسه بندی در ناحیه صنعتی بیجین ری ( فروش, مشاوره و اجرا )

categorizing-1
categorizing-2
021-22198580 021-88042002
09028222425



ناحیه صنعتی بيجين ري واقع در است.ان: تهران واقع در شهرستان: ري آدرس: جاده قدیم قم -تهران جنب پلیس راه حسن اباد مساحت کل ناحیه(کیلومتر): 30 مساحت فاز عملیاتی(کیلومتر): 30 مساحت صنعتی(کیلومتر): 19 تعداد قراردادهای منعقده: 41 تعداد واحد های به بهره برداری رسیده: 10 تعداد طرحهاي در حال ساخت و ساز: 31 تعداد اشتغال واحدهای به بهره برداری رسیده(نفر): 191 مساحت واگذار شده(هکتار): 15.63


قفسه های فلزی صنعتی دارای قابلیت تنظیم ارتفاع هستند، شما اگر در دوره های مختلف نیاز به تغییر ارتفاع طبقات، افزایش یا کاهش تعداد طبقات و حتی قفسه ها داشته باشید، می توانید به راحتی این کار را انجام دهید و پیچیدگی زیادی در رابطه با مونتاژ قفسه ها نخواهید داشت.

یکی از مهمترین ارکان یک فروشگاه قفسه های آن می باشد .توجه به چیدمان و است.فاده بهینه از فضا ،کیفیت و است.قامت قفسه ها در عین زیبایی از جمله عواملی است. که فروشگاه شما از دیگران متمایز می نماید .این مجموعه متناسب با هر فروشگاه ابتدا چیدمانی سه بعدی برای ادراک بهتر تهیه کرده و سپس با تایید مشتری در کوتاه ترین زمان محصولات مورد نیاز را با بالاترین کیفیت تولید می کند.

قفسه بندی صنعتی هم مانند تمام وسایل و دستگاه های دیگر مراحل ساخت مخصوص به خودشان را دارند. نوع قفسه بندی در انبارهای صنعتی برای نگهداری کالا و محصولات، یکی از مهم ترین نکات مورد توجه می باشد. در این بین قفسه دژپاد به دلیل دارا بودن است.حکام بالا، مورد توجه ویژه افراد حاضر در صنایع مختلف قرار گرفته است.. ازآنجاکه امروزه چندین دسته مختلف از سیستم‌های ذخیره‌سازی انبار در بازار وجود، لازم است. که قبل از تهیه این سیستم‌ها، با آن‌ها به‌خوبی آشنایی پیدا کنید و با کارشناسان حاضر در شرکت دژپاد مشورت کنید تا بتوانید با توجه به نیاز، قفسه فلزی مناسب انبار خود را تهیه کنید.



( فروش, مشاوره و اجرا ) های دیگر در ناحیه صنعتی بیجین ری